امام جمعه زاهدان:

لیستی از نیازمندان سیستان وبلوچستان تدوین شود

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: ادارات و ارگان‌های حمایتی اطلاعات خود را به گونه‌ای تنظیم کنند تا در رزمایش «کمک مومنانه» خانواده‌ای بدون کمک نماند و لیستی از نیازمندان واقعی این استان تدوین شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی  در مراسم آغاز توزیع ۲۵هزار بسته حمایتی توسط بنیاد کرامت رضوی قرارگاه مواسات و همدلی آستان قدس رضوی در سیستان و بلوچستان اظهارداشت: در پاسخ به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش مومنانه، گروه‌های مختلفی، چون ستاد اجرایی فرمان امام، گروه‌های جهادی و مردمی و کمیته امداد پای کار آمدند و در مجموع یک رزمایش بسیار خوب در کشور و این استان آغاز شد.

امام جمعه زاهدان افزود: باید از توجه و درایت رهبر معظم انقلاب که متفکر این جریان همدلی بودند و همه از دستگاه‌هایی که این فرمان را به صورت جهادی لبیک گفتند قدردانی کرد.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: آستان قدس رضوی در این استان خدمات مختلفی را ارائه کرده و این رزمایش نیز از دیگر فعالیت‌های مستمر آن است.

حجت الاسلام و المسلمین محامی گفت: از همه اداراتی که در رزمایش کمک مومنانه همکاری داشتند خواستار اطلاعات جمع آوری شده آن‌ها هستیم تا خانواد‌های بدون کمک نماند و لیستی از نیازمندان واقعی سیستان و بلوچستان داشته باشیم.

امام جمعه زاهدان گفت: سپاه نیز با این مجموعه‌ها همراهی داشته و بانک اطلاعاتی جامعی از نیازمندان سیستان و بلوچستان گردآوری کرده که امیدواریم این رزمایش کمک رسانی مستمر باشد و تلاش برای رسیدگی به خانواده‌های نیازمندان اولویت همیشگی ارگان‌های مختلف قرار گیرد.انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار