راهپیمایی روز قدس متناسب با شرایط هر شهر در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس با توجه به هم‌اندیشی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده متناسب با شرایط هر شهرستان در این استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عباس صفدری با  اشاره به وضعیت کنونی جامعه که متاثر از اجرای دستورالعمل‌ها و اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کروناست بر اهمیت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم روز جهانی قدس که به منزله روز حیات اسلام است تاکید کرد.

او ادامه داد: برخلاف وجود محدودیت‌های برپایی و برگزاری اجتماعات و ضرورت توجه ویژه به رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی راهپیمایی روز قدس متناسب با هر شهر در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی روز قدس همچون سال‌های گذشته در شهر‌های با وضعیت سفید، قبل یا بعد از نماز‌های پرصلابت جمعه برگزار خواهد شد.

او تصریح کرد: رژه موتورسواران و حرکت کاروان خودرویی با استفاده از پرچم‌ها و اقلام فرهنگی و تبلیغی متنوع در مرکز استان و شهر‌های با وضعیت غیرسفید نیز در اولویت است.

صفدری تصریح کرد: تشکیل اجتماع مردمی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در یکی از میادین بزرگ شهرستان‌ها، در دستور کار ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس است.

او ادامه داد: روز قدس به عنوان یکی از برنامه‌های محوری متناسب با شرایط بهداشتی هر شهرستان پس از هماهنگی نهایی با ستاد ملی مقابله با شیوع ویروس کرونا، انتخاب و عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار