توزیع ۱۵۰ پرس غذای گرم در جهرم

۱۵۰ پرس غذای گرم میان نیازمندان در شهرستان جهرم توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،۱۵۰ پرس غذای گرم با مشارکت کانون فرهنگی هنری دوستان آسمانی  جهرم میان نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

توزیع افطاری ساده از بیانات مقام معظم رهبری در سال های اخیر بوده است که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، پرداختن به این اقدام ارزشمند در ماه رمضان مهیا نبوده است.

بر اشاس این گزارش از سوی کانون فرهنگی هنری دوستان آسمانی، مسجد امام حسین (ع) شهرستان جهرم، با وجود اجرای رزمایش مواسات که با مشارکت خیران و اعضای این کانون انجام شد، با تهیه بسته های افطاری در آخرین شب از ماه رمضان، نیازمندان این شهر میهمان سفره کریمانه  امیرالمومنین علی (ع) شدند.

این کانون فرهنگی هنری هر سال در ایام ماه رمضان، علاوه بر پذیرایی از اعضای کانون با بیش از یک هزار و ۵۰۰ عضو، به خانواده‌های نیازمند از طریق موسسه خیریه افلاکیان که زیر مجموعه این کانون است، نیازمندان این شهر را میهمان خان کریم اهل بیت (ع)، می‌کنند.

همچنین این کانون با بیانات مقام معظم رهبری در طرح کمک های مومنانه و رزمایش مواسات، اقدام به تهیه بسته های مواد غذایی و معیشتی کرده و اقلامی از جمله برنج، حبوبات، روغن، گوشت مرغ و ماکارونی را تهیه و پس از بسته بندی میان خانواده های نیازمند توزیع کردند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار