سواحل بوشهر کمی مواج می‌شود

سواحل شمالی و مرکزی استان بوشهر فردا و پس فردا به علت وزش باد شمالی مواج خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های پیش یابی نشان می‌دهد فردا(سه‌شنبه) و پس فردا(چهارشنبه) با افزایش سرعت وزش باد‌های شمال غربی، در سواحل شمالی و مرکزی استان، این مناطق تا حدودی مواج و متلاطم خواهد بود.

هادی سالاری افزود: آسمان استان تا پیش از ظهر فردا، صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی و از فردا در سواحل شمالی و مرکزی در برخی ساعات وزش باد و گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: جهت وزش باد نیز امروز  بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی ۳۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود و از فردا بیشتر شمال غربی تا شمال با سرعت ۱۰ تا ۳۴ و در قسمت‌های شمالی و مرکزی استان در فراساحل گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: ارتفاع موج امروز ۳۰ تا ۶۰ گاهی ۹۰ سانتیمتر و فردا در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

سالاری همچنین درباره ثبت بیشترین و کمترین دما در شبانه روز گذشته، گفت: در این مدت کمترین دما با ۲۳ درجه سانتیگراد از جم گزارش شد  و بیشترین دما با ۴۳ درجه سانتیگراد در اهرم و خورموج  به ثبت رسید.

او عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۰۱ بامداد، مد ساعت ۱۰:۰۵ و جزر دوم ساعت ۱۷:۵۰ است.

انتهای پیام/ک

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.