زنگ خطر بیماری کرونا در ارومیه /افزایش تعداد مبتلایان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی از افزایش تعداد مبتلایان به کووید- ۱۹ در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،جلسه‌ای درباره بررسی وضعیت بیماری در مهاباد و بررسی افزایش تعداد بیماران بستری و سرپایی‌های مثبت در استان با حضور اعضای قرارگاه دانشگاهی مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی درباره وضعیت مهاباد گفت: در شهرستان مهاباد روند کنترل بیماری مطلوب بود، اما در روز‌های گذشته ۶ فوتی در این شهرستان به ثبت رسید که نیازمند بررسی است.

جواد آقازاده افزود: در پنج روز گذشته شاهد افزایش تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ و همچنین تعداد بستری‌ها در استان هستیم.

او با هشدار به کم توجهی مردم بیان کرد: براساس بررسی‌های انجام یافته علاوه بر افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان، بیماران مراجعه کننده بدحال‌تر و با گرفتاری بیشتر ریه‌ها به بیمارستان نسبت به قبل مراجعه می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی درباره آگاهی مردم ابراز کرد: مردم می‌بایست تا زمان یافتن درمان بیماری، آگاه‌تر بوده و با رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی از ابتلا به بیماری دوری کنند.

آقازاده درباره گروه‌های حساس افزود: معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی در حد توان تلاش خود را برای مراقبت از گروه‌های حساس و افراد با بیماری زمینه‌ای انجام می‌دهد، اما خود افراد نیز می‌بایست مراقب بوده تا گرفتار این بیماری نشوند.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.