خطر کرونا کماکان پابرجاست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه خطر کرونا کماکان پابرجاست گفت: فاصله گذاری هوشمند و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی راهکار‌های مصونیت از ابتلا به کرونا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در سی و هفتمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا با اشاره به اینکه تا ۳۱ اردیبهشت ۱۶ هزار و ۴۲۶ مورد نمونه گیری انجام گرفته است افزود: از این تعداد ۴ هزار و ۸۶ مورد مثبت بوده که ۲ هزار و ۸۵۹ نفر بهبود یافته اند و در حال حاضر ۲۴۵ نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند.

آقازاده گفت: تا به امروز از مجموع ۱۹۶ نفری که بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرده اند اکثر آن‌ها دارای بیماری زمینه‌ای بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: ویروس کرونا رفتار‌های متعدد و پیچیده‌ای دارد و خطر شیوع کماکان پا برجاست و نباید تصور کرد که کرونا تمام شده است.

آقازاده افزود: اقدامات خوبی در خصوص کاهش تجمعات انجام گرفته است. رعایت فاصله گذاری هوشمند و دستورالعمل‌های بهداشتی دو راهکار اصلی مصونیت از ابتلا به کروناست.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.