بهبودی ۸۵ درصد مبتلایان به ویروس کرونا در خوی/اهدا یک دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان آیت الله خویی

فرماندار خوی گفت:۸۵ درصد مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان خوی بهبود یافته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،عابدی فرماندار خوی در جلسه ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: از مجموع یک هزار و ۱۸ نفر مشکوک ابتلا به بیماری کوید ۱۹ در شهرستان خوی ۸۶۶ نفر با بستری در بیمارستان‌های خوی ویا قرنظینه در منزل بهبودی کامل یافتند.

او علت افزایش بخشی از بیماران ویروس کرونا در خوی را انتقال بیماران شهرستان‌های شمال استان به بیمارستان‌های خوی اعلام و تصریح کرد: بعلت امکانات و تجهیزات بیمارستان‌های خوی در مرحله درمان و بستری بیماران مشکوک به ویروس کرونا از شهرستان‌های شمال استان به بیمارستان خوی مراجع میکنند.

فرماندار خوی همچنین از کمک ۱۳ میلیارد ریالی یک خیر خویی برای خرید یکدستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان آیت ا.. خویی خبر داد و گفت: این دستگاه هفته آینده به بیمارستان تحویل داده میشود.

حجت اسلام شکوری امام جمعه خوی هم در این جلسه با تقدیر از تلاش‌های کادر درمان و پرستاران بیمارستان‌های خوی در مقابله با ویروس کرونا از حمایت‌ها و تلاش‌های خیران سلامت در تامین نیاز‌های بیمارستان‌های خوی به تجهیزات و امکانات جدید گفت: تا کنون خیران سلامت به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال به بیمارستان‌های خوی کمک کرده اند.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
امادرعوض روزی ۱۰۰۰ نفرجون شهروندایرانی‌ بوسیله کرونا جانش درخطره اینهمه مرگ ومیرتاکي ادامه‌داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۳ تير ۱۳۹۹
این دکترابه چه دردی میخورن ماهم پول میدهیم واکسنشودرست کنید،باباتورابه(خدا)جون مردم نجات دهیدازپاییتخت کمک بگیرید اینهمه دکترمتخصص دارید،دست روی دست نذارید ایرانونجات دهید،اول(خدا) بعدشما،اماخواهشن دست روی دست نزارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۳ تير ۱۳۹۹
حخلتنحسیخلتحسلت