امدادرسانی در ۶ حادثه سخت استان کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: نجاتگران و امدادگران استان در ۶ حادثه جاده ای، کوهستانی و مفقودی در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۶ نفر امداد رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان کرمان در ۲۴ ساعت گذشته توانستند ۱۶ نفررا در ۶ حادثه نجات و امداد رسانی کنند.

اوبا اشاره به طولانی‌ترین عملیات بامداد امروز به مدت ۶ ساعت در منطقه حفاظت شده کوه‌های سعدی افزود: نجاتگران پایگاه امدادونجات کوهستان کرمان در طی این عملیات پیکر فرد سقوط کرده را از ارتفاع ۲۷۰۰ متری به دامنه کوه انتقال دادند.

فلاح تصریح کرد: نجاتگران کوهستان دراین عملیات پس از جستجو ۲ فرد دیگر را پیدا و به دامنه کوه نیز انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان همچنین با اشاره به مفقود شدن فردی در ارتفاعات کوه‌های نرگسان درعنبرآباد گفت: نجاتگران هلال احمر عنبرآباد با پیمایش ۳ کیلومتری و مدت زمان هفت ساعت جستجو؛ به آنان اعلام شد که فرد مفقود شده در منطقه عشایری با در دسترس قرار گرفتن همراه وی توسط افراد بومی پیدا شد.

او با اشاره به حوادث جاده‌ای درمحور‌های مواصلاتی کرمان – ماهان، فهرج – زاهدان و بم – جیرفت اظهار کرد: نجاتگران و امدادگران هلال احمر در این حوادث، ۷ نفر را رهاسازی و امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان تصریح کرد: همچنین در حادثه‌ای دیگر ۵ نفر که در مسیر روستای تنگدل شهرستان بردسیر مسیر خود را گم کرده بودند، به همت امدادگران هلال احمر شهرستان به مسیر اصلی هدایت شدند.

انتها‌ی پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار