در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم مطرح شد؛

ضرورت تکمیل زیرساخت های شهرک‌های صنعتی قم

استاندار قم گفت:برای تحقق شعار جهش تولید باید به سرعت امکانات زیرساختی شهرک‌های صنعتی قم تکمیل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ،بهرام سرمست، استاندار قم  روز سه‌شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم در سالن جلسات کرامت استانداری، بیان کرد:به منظور تحقق جهش تولید باید به‌سرعت امکانات زیرساختی موردنیاز بهره‌برداران در شهرک‌های صنعتی قم  با همکاری دستگاه‌های مختلف، تکمیل شود.

او افزود: رفع مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی قم را علاوه بر سطح استانی از طریق نهاد‌های بالادستی و ملی نیز پیگیری می‌کنیم و هم‌اکنون بسیاری از این مسائل مانند مشکل برق در شهرک صنعتی شکوهیه درحال رفع شدن است.

استاندار قم ادامه داد: بحث سند و سایر مشکلات شهرک صنعتی چاپ و نشر نیز در جریان مکاتبات انجام‌شده با نهاد‌های بالادستی در حال پیگیری است و به‌زودی این مسئله به‌منظور حمایت همه‌جانبه از فعالان بخش خصوصی حل می‌شود.

سرمست گفت: موضوع ایجاد منطقه تخصصی کفش و دمپایی استان نیز با رعایت حریم کمربندی در منطقه شهرک صنعتی شکوهیه در حال پیگیری است و استفاده از ظرفیت زمین‌های ستاد اجرایی حضرت امام (ره) هم در این رابطه دنبال می‌شود.

او عنوان کرد: ایجاد منطقه تخصصی کفش و دمپایی در قم، موجب بالارفتن ارزش‌افزوده اقتصادی این صنعت در استان می‌شود و به همین دلیل این موضوع را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.