رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ؛

۲۵ واحد تولیدی راکد در استان قم احیا می شود

سیجانی گفت: به دنبال احیای ۲۵ واحد تولیدی راکد در استان در سال جاری هستیم و این برنامه با توجه به اراده موجود در مدیریت استان قم قابل تحقق است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ،محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به اهمیت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: برای این که در سال جهش تولید بتوانیم که افزایش جذب سرمایه گذاری و توسعه واحد‌های تولیدی موجود را در استان شاهد باشیم، باید شهرک‌های صنعتی استان قم از جمله زیرساخت‌های این شهرک‌ها را تقویت کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: تصمیم گرفته شده است تا با ممیزی دوباره انرژی در واحد‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان، ظرفیت‌های خالی در این زمینه آزاد شود، همچنین برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت و بلندمدت برای تامین زیرساخت‌های مورد نیاز این شهرک‌ها صورت گرفته است.

او ادامه داد: وضعیت آب، برق، گاز و زمین در شهرک‌های صنعتی استان قم مورد پایش قرار گرفتند و تعیین و تکلیف سهم دستگاه‌های خدمت رسان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم برای تقویت زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی قم صورت گرفته است.

سیجانی تسریع در واگذاری اراضی در شهرک‌های صنعتی استان قم را برای جهش سرمایه گذاری ضروری دانست و تصریح کرد: در استان دو هزار و ۲۳۰ واحد تولیدی دارای مجوز داریم که حدود ۲۵۰ واحد راکد و غیرفعال است و به دنبال عارضه یابی و شناسایی مشکلات این واحد‌ها هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم یادآورشد: به دنبال احیای ۲۵ واحد تولیدی راکد در استان قم در سال جاری هستیم، این برنامه با توجه به اراده موجود در مدیریت استان قابل تحقق است، سال گذشته هم تعدادی از واحد‌های تولیدی راکد را در استان قم احیا کردیم، همچنین به دنبال استفاده از ظرفیت واحد‌های تولیدی راکد برای جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید در استان هستیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.