با ولایت‌مداری، صداقت و درستکاری پاسدار خون شهدا باشیم

امام جمعه شهرستان زرندیه گفت: با ولایت‌مداری، صداقت و درستکاری پاسدار خون شهدا باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حجت السلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه در دیدار با تعدادی از رزمندگان دفاع مقدس این شهرستان  که در عملیات بیت المقدس  حضور داشتند گفت: راه شهدا همچنان ادامه دارد و امید است با ولایت‌مداری، صداقت و درستکاری متعهد و پاسدار خون شهدا باشیم.

با ولایت‌مداری، صداقت و درستکاری پاسدار خون شهدا باشیم

حجت السلام ابراهیمی از فتح خرمشهر به عنوان نقطه عطف جنگ و موجب غرور ملی یاد کرد که با رشادت و دلیری رزمندگان و مردم به ثمر نشست.

حجت السلام ابراهیمی امام جمعه، فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه با رزمندگان دفاع مقدس محمد تنها، محسن لسانی و محمد تقدیری که در عملیات غرور آفرین بیت المقدس، عملیات آزادسازی خرمشهر حضور داشتند دیدار و گفتگو کردند.

در پایان این دیدار‌ها مسئولان شهرستان زرندیه با اهدای لوح تقدیر و تمثال سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی به رزمندگان فتح خرمشهر از رشادت‌های این عزیزان قدردانی کردند.

عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر در دقیقه سی ام بامداد روز دهم اردیبهشت ماه ۱۳۶۱ با قرائت رمز عملیات "بسم الله الرحمن الرحیم. بسم الله القاسم الجبارین، یا علی ابن ابی طالب" از سوی فرماندهی آغاز و درنهایت پس از ۵۷۵ روز اشغال دشمن در سوم خرداد ماه ۱۳۶۱ فتح خرمشهر را درپی داشت.

سرعت عمل و ویژگی‌های عملیاتی نیرو‌های ایرانی به هنگام فتح خرمشهر به قدری غافلگیر، مبهوت کننده بود که ضربه اساسی و تعیین کننده‌ای به دشمن زد و محاسبات و ذهنیت دشمن و کارشناسان نظامی و تحلیل گران رسانه‌های خارجی را در مورد توانایی و قابلیت‌های نظامی ایران به هم ریخت.

رمز عملیات بیت المقدس "بسم الله الرحمن الرحیم. بسم الله القاسم الجبارین، یا علی ابن ابی طالب" بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.