مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام خبر داد:

ظرفیت پهنای باند اینترنت مخابرات ایلام به زودی افزایش پیدا می‌کند

عباس بیرامی از رفع مشکل سرعت اینترنت مشترکان شرکت مخابرات به دلیل تخصیص پهنای باند مورد نیاز از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت خبر داد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس بیرامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام در جلسه مشترک با مخابرات استان به منظور رفع مشکلات ADSL با تاکید بر آمادگی فنی مخابرات تا دو برابر ظرفیت فعلی برای ارائه اینترنت پرسرعت بیان کرد: هم اکنون ۳۲ هزار نفر در استان از ADSL مخابرات استفاده می‌کنند و با رفع مشکل سرعت، پیش بینی می‌شود که شمار مشترکان این سرویس افزایش یابد.

بیرامی افزود: پایین بودن سرعت و کیفیت اینترنت موضوعی است که بر هیچ‌کس پوشیده نیست و وزارت ارتباطات در راستای پیگیری حقوق شهروندی به دنبال ارتقاء سرعت و کیفیت اینترنت خانگی است.

بیرامی با بیان اینکه استان ایلام از لحاظ شاخص‌های توسعه یافتگی ارتباطات و فناوری اطلاعات رتبه ۱۴ کشور را دارد، تصریح کرد: مصمم هستیم با استفاده از توان بخش خصوصی دسترسی همگانی، خدمات ارتباطی را در همه مناطق استان گسترش دهیم.

وی ادامه داد: روستاهای فاقد پوشش تلفن خانگی، ارتباط تلفنی و اینترنت پرسرعت در روستاها شناسایی و با تشکیل کمیته‌ای در استان برای برقراری ارتباط اولویت‌بندی خواهند شد.

گفتنی است؛ در اولین جلسه‌ای که به منظور هماهنگی بین مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط و ارائه مصوبات کارگروه کشوری رفع مشکلات کیفیت خدمات ADSL برگزار شد، مقرر شد جلسات کارگروه استانی با حضور اعضا سه روز در هفته تا زمان رفع مشکلات موجود برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
من
۲۰:۱۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۹
من سرعت 16مگ گرفتم 3مگ سرعت داره تو بهترین حالت
و روزی هشت بار قطع میشه اصلا پولتون رو حروم نکنید.
روزی 40بار با 2020تماس میگیرید شانه خالی می کنند
آخرین اخبار