تلفن هوشمند Realme 6s با تراشه Helio G90T رونمایی شد

ریلمی از تلفن همراه جدید خود با نام Realme 6s و تراشه Helio G90T رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازار اروپا در حال حاضر میزبان گوشی‌های شرکت ریلمی است. به تازگی در رویداد رونمایی از گوشی X3 SuperZoom، یک دستگاه دیگر از این شرکت به صورت غافلگیرکننده معرفی شد. این گوشی هوشمند جدید که با معرفی شدنش افراد بسیاری متعجب شدند، Realme 6s است. این دستگاه در واقع یک نسخه ارزان‌تر Realme 6 است که عرضه آن اوایل آوریل در اروپا آغاز خواهد شد.

مشخصات Realme 6s

 برای این گوشی تنها یک نسخه پیکربندی وجود دارد و قیمت آن ۲۰۰ یورو است. این دستگاه یک رم ۴ گیگابایتی دارد که توسط حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی همراهی می‌شود. قیمت نسخه اصلی Realme 6 از ۲۳۰ یورو آغاز می‌شود و پیکربندی یکسانی دارد. هنگامی که Realme 6i چند ماه پیش عرضه شد، قیمتی حدود ۲۰۰ یورو داشت.

تلفن هوشمند Realme 6s با تراشه Helio G90T رونمایی شد

تلفن هوشمند Realme 6s با تراشه Helio G90T رونمایی شد

تغییرات نسخه جدید گوشی ریلمی نسبت به نسل پیشین

باید دید چه مواردی در این دستگاه تغییر کرده است. تقریبا تغییر خاصی دیده نمی‌شود، مگر در بخش دوربین اصلی دستگاه که در پشت آن قرار دارد. اکنون گوشی Realme 6s از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی ISOCELL GW1 به جای مدل ۶۴ مگاپیکسل استفاده می‌کند. باقی ماژول‌ها که شامل یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، یک لنز پرتره ۲ مگاپیکسلی و یک شوتر ماکر ۲ مگاپیکسلی می‌شود، یکسان باقی مانده‌اند. این مسئله برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این دستگاه نیز صدق می‌کند.

تلفن هوشمند Realme 6s با تراشه Helio G90T رونمایی شد

تلفن هوشمند Realme 6s با تراشه Helio G90T رونمایی شد

 

دوربین اصلی از حالت‌های مشابه پشتیبانی می‌کند. حالت‌هایی که شامل Super Nightscape 2.0 ،Chroma Boost و موارد دیگر می‌شود. دوربین سلفی دارای توانایی‌های مشابهی است و از هر دو حالت‌های Portrait و Portrait Nightscape پشتیبانی می‌کند. همچنین این دوربین می‌تواند ویدئو‌های اسلوموشن با ۱۲۰ فریم بر ثانیه ثبت کند. گوشی Realme 6 می‌تواند با دوربین اصلی خود برخلاف مدل Realme 6i با کیفیت 4K فیلم‌برداری کند.

گوشی Realme 6s یک صفحه نمایش ۹۰ هرتزی با پنل ۶.۵ اینچی و رزولوشن 1080p پلاس دارد که توسط Gorilla Glass 3 پوشیده شده است. نرم‌افزار موجود در این گوشی می‌تواند به صورت خودکار بر اساس محتوا بین ۶۰ هرتز و ۹۰ هرتز جا‌به‌جا شود. این دستگاه دارای پنل LCD است در نتیجه حسگر اثر انگشت نمی‌تواند زیر نمایشگر آن تعبیه شده باشد. این بخش در کنار دستگاه قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید: معرفی اولین تلفن هوشمند مجهز به تراشه Exynos 880 SoC


تلفن هوشمند Realme 6s با تراشه Helio G90T رونمایی شد

پردازنده استفاده شده در گوشی Realme 6s تراشه مدیاتک Helio G90T است که به نسبت نسخه 6i یک بروزرسانی عظیم محسوب می‌شود. همچنین در این گوشی از یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپری استفاده شده است که از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. تنها در ۵۵ دقیقه باتری گوشی به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار