دیدار معاون وزیر بهداشت با خانواده پرستار شهید هرمزگانی

معاون وزیر بهداشت با خانواده شهیده مدافع سلامت، آرزو باهو در هرمزگان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت گفت: شهیده آرزو باهو، پرستارو مدافع سلامت، عزت و آبروی جامعه پزشکی کشور است.

او، ر دیدار با خانواده شهیده آرزو باهو که با حضور استاندار هرمزگان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همراه بود افزود: با توجه به ۱۷ سال خدمت، اخلاق نیک و تعهد والای این مدافع سلامت هرمزگانی، جامعه پزشکی کشور ثروت گرانبهایی را از دست داد.

استاندار هرمزگان نیز در این دیدار با تسلیت از دست دادن این پرستار فداکار، وجود روحیه ایثار و ازخودگذشتگی و مسئولیت پذیری در جامعه پزشکی را همانند روحیه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست.

فریدون همتی از همه مردم خواست با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بهداشت فردی، به جامعه پزشکی کشور برای شکست ویروس کرونا کمک کنند.

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: تعهد والای این پرستار فداکار درسی بزرگ برای همه ملت ایران است.

در این مراسم اسلام جاهدی عضو تیم قایقرانی جانبازان و معلولان کشور مدال طلایی که در مسابقات قهرمانی آسیای ۲۰۱۸ کسب کرده بود را تقدیم دختر شهیده آرزو باهو کرد.

آرزو باهو پرستار و مدافع سلامت بیمارستان کودکان بندرعباس به دلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در شامگاه چهارشنبه ۷ خرداد به شهادت رسید.
این پرستار اصالتا اهل فین هرمزگان و با ۱۷ سال سابقه کاری از پرستاران مطرح و نمونه هرمزگان که در چندین دوره مختلف به عنوان پرستار نمونه در عرصه ملی انتخاب شده بود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.