ثبت نام مسابقات قرآن استان مرکزی تا ۱۶ خرداد

اخرین مهلت ثبت نام مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی ۱۶ خردادماه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام محمد رضا آسوده رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: ثبت نام مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم این اداره کل در دو بخش خواهران و برادران از ششم اردیبهشت ماه آغاز شده تا ۱۶خرداد ماه ادامه دارد.

حجت الاسلام آسوده افزود: ثبت نام از طریق سایت my.oghaf.ir شرط شرکت در مسابقات است  و افرادی که از طریق سایت ثبت نام نکرده باشند امکان شرکت در مسابقات را ندارند.

او اضافه کرد: مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم ۱۹ و ۲۰ تیر ماه بصورت حضوری همراه با دستورالعمل‌های بهداشتی بصورت منطقه‌ای در ۵ منطقه برگزار می‌شود و مرحله استانی مسابقات هم مرداد ماه بعد از بعد از عید غدیر برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان کرد: چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در ۱۰ رشته قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل، اذان، دعاخوانی، هم سرایی و هم خوانی (ویژه برادران) و تفسیرقرآن کریم برگزار می‌شود.

او ادامه داد: مسابقات مرحله شهرستانی هم در پنج منطقه اصلی اراک، محلات، خمین و دلیجان و شازند، خنداب و کمیجان و فراهان، تفرش، آشتیان و ساوه و زرندیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.