نژادپرستی رژیم صهیونیستی و آمریکا + تصاویر

کاربر عربی در توییتر در واکنش به قتل مرد سیاه‌پوست آمریکایی به دست پلیس نژادپرست شهر مینیاپولیس آمریکا با انتشار عکس‌هایی نوشت: هر روز در فلسطین!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کاربر عربی در توییتر در واکنش به قتل نژادپرستانه جورج فلوید، مرد سیاه‌پوست آمریکایی به دست پلیس شهر مینیاپولیس در ایالت میته سوتا در آمریکا با انتشار عکس‌هایی نوشت: «هر روز در فلسطین!»

نژادپرستی رژیم صهیونیستی و آمریکا 01

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به تشدید تنش‌ها در شهر مینیاپولیس در ایالت مینه سوتا، احتمال استقرار ارتش در این شهر را مطرح کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا در جمع خبرنگاران، از معترضان به قتل جورج فلوید به عنوان مردم افراط گرای چپگرا یاد کرد که به ادامه اعتراضات در این شهر کمک می‌کنند. ترامپ افزود: اگر مایل باشند در آنجا ارتش مستقر می‌کنیم.

قتل بی‌رحمانه جورج فلوید از سوی پلیس آمریکا موجی از خشم و انزجار را در این کشور به راه انداخته که به رغم گذشت چند روز از آن فروکش نکرده و در حال گسترش به سراسر آمریکاست.

روز جمعه شهر‌های مختلف آمریکا صحنه اعتراض گسترده مردمی نسبت به رفتار‌های نژادپرستانه و خشونت پلیس این کشور بودند. معترضان در شهر‌های مختلف آمریکا خواهان اجرای عدالت در خصوص قتل جورج فلوید که بی‌رحمانه به دست پلیس شهر مینیاپولیس به قتل رسید، هستند.

نژادپرستی رژیم صهیونیستی و آمریکا 02

نژادپرستی رژیم صهیونیستی و آمریکا 03

نژادپرستی رژیم صهیونیستی و آمریکا 04

نژادپرستی رژیم صهیونیستی و آمریکا 05

نژادپرستی رژیم صهیونیستی و آمریکا 06

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۷:۵۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
کاربر عزیز و مکرم عرب: آیا میدانید چرا هر دو شیوه ضرب وشتم یکی است؟
1) چون هیئت حاکمه هر دو کشوربا هجوم و مهاجرت وحشیانه و قتل و کشتارهای دسته جمعی آب و خاک سرزمین های فعلی خود را با زور بدست آورده اند: و تاریخ تشکیل شان با خونریزی و غصب آب وخاک و نژاد پرستی گره خورده واین مدعا توسط بزرگترین کارگردانان مطرح و بنام سینمای آمریکائی به تصویر کشیده شده البته با وارونگی حقیقت.........
* در فلسطین با کمک انگلستان و امپریالیسم جهانی یهودیان و صهیونیستها با مهاجرت و اشغالگری و کشتار و منقطع النسل کردن فلسطینیان صاحب دولت و مکنت شدند( روز نکبت) و هنوز این کشتار وغصب و اشغالگری آب و خاک ادامه دارد.................
**در آمریکا(پس از کشف کریستف کلمپ)تمام مهاجران سفید پوست و نژاد پرست با حمله و اشغال آب وخاک ساکنین اصلی این سرزمین که فقط تیر وکمان و نیزه و سپر برای دفاع داشتند با مسلسل های اتوماتیک و دستی دست به کشتارهای دسته جمعی و اعدام و آویزان کردن این رنگین پوستان سرخ پوست و سیاه پوست زدند هم در آمریکای شمالی و هم در آمریکای جنوبی و نسل مردانشان را قطع کردند و زنان را برای تجاوز و یا نیروی کار رایگان به مزارع و کارخانه ها بردند.......و هم اکنون نیز در روز روشن وقیحانه و بیگناه با داشتن صفت سفید پوستی ونژاد پرستانه دست به قتل و کشتار میزنند بنابراین دوست عرب عزیز اینکه در تمام شئون سیاسی و جهانی وبین المللی اسرائیل و آمریکا دست در دست هم دارند همین اشترکات است که همیشه پنهان نگه داشته شده و یا اجازه ابراز حقیقت تاریخ به هیچ مورخ و تاریخ نویسی داده نشده(هلوکاست)..........
آخرین اخبار