نامنی: اعضای مجمع فدراسیون تنیس به برنامه‌های کاندیدا‌ها رای دادند

سرپرست سابق فدراسیون تنیس گفت: امروز سوابق اجرایی و برنامه‌های کاندیدا‌های ریاست فدراسیون تنیس برای اعضای مجمع مهم بود.

نامنی: اعضای مجمع به برنامه‌های کاندیدا‌ها رای دادنداحمد نامنی سرپرست سابق فدراسیون تنیس، در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس که با انتخاب داود عزیزی به عنوان رئیس جدید به پایان رسید، اظهار داشت: بعد از یک دوره طولانی که سرپرست فدراسیون بودم برای برگزاری مجمع مامور شدم. در انتخابات هم نظرات و دیدگاه‌های مختلفی وجود داشت. در این مدت هم از نظر اجرایی و هم از نظر مالی مشکلاتی وجود داشت. البته در این مدت همانطور که به برگزاری مجمع فکر می‌کردیم، کار‌های جاری فدراسیون را نیز انجام دادیم. همه اهالی جامعه تنیس هم شاهد هستند که کلاس‌های مربیگیری تنیس برگزار شد.

نامنی ادامه داد: مسابقات داخلی و تمامی اعزام‌ها به خارج ادامه داشت و اتفاقا عنوان‌های بسیار خوبی هم در غرب آسیا توسط ورزشکاران ما به دست آمد. خوشبختانه تعداد کاندیدا‌ها کم نبود و هر کدام با بیان نقطه نظرات خود، وارد انتخابات شدند. ما در همان موعد مقرر قطعا انتخابات را برگزار می‌کردیم، اما جامعه تنیس به خوبی می‌داند که ویروس کرونا وقفه‌ای ۲ یا چند ماهه در برگزاری مجمع به وجود آورد.


بیشتر بخوانید: دعوا میان نامزد‌های فدراسیون تنیس در فاصله یک روز مانده به انتخابات!


او خاطرنشان کرد: در هر صورت دیدیم که اولین مجمع انتخاباتی پس از عید، در تنیس برگزار شد و وزارت ورزش برای تشکیل این مجمع دستورات لازم را صادر کرد. در فضای خوب و با دموکراسی این انتخابات امروز برگزار شد و اعضای مجمع با اتفاق آرا به حضور عزیزی برای یک دوره ۴ ساله رای دادند؛ که برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

نامنی در مورد اینکه گفته می‌شود عزیزی تنها کاندیدای غیر تنیسی در این دوره از انتخابات بوده است، گفت: به غیر از او، یکی - ۲ نفر از روسای قبلی فدراسیون هم فعالیت آنچنانی در تنیس نداشته اند. چیزی که اینجا مهم است، برنامه‌های یک کاندیدا و سوابق اجرایی او است که به نظر من اعضای مجمع امروز به همین برنامه‌ها اعتماد کردند.


بیشتر بخوانید: عزیزی رئیس فدراسیون تنیس شد


او بیان کرد: من یکی از کارشناسان وزارت ورزش هستم و در اداره کل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی مشغول به کار خواهم بود و به این شکل با تمامی فدراسیون‌ها در ارتباط هستم.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.