صفتی: هیچ برنامه‌ای برای عزل احمدوند نداشتیم/ تصمیمی برای شروع تمرینات تیم ملی تنیس نداریم

سرپرست دبیر کلی فدراسیون تنیس گفت: با توجه به تعطیلی رقابت‌های تنیس در سراسر جهان، برنامه‌ای برای شروع تمرینات تیم ملی نداریم.

فرشاد صفتی سرپرست دبیر کلی فدراسیون تنیس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شایعه تعویض سرمربی تیم ملی توسط سرپرست موقت فدراسیون تنیس بیان کرد: چنین موضوعی هیچ‌وقت مطرح نبوده است. هر کسی مستنداتی درباره این موضوع دارد به فدراسیون ارائه دهد. ما در زمان انتخابات هستیم و وظیفه داریم در بهترین سطح این مجمع را برگزار کنیم. فدراسیون تنیس بی حاشیه بودن خود را بار‌ها ثابت کرده است و  از اول هم قرار نبود برای سرمربیگری واسطه‌ای بفرستیم.

او افزود: دستمزد معوقه بازیکنان هم که از سال ۹۷ پرداخت نشده بود، به زودی به حساب آنها واریز خواهد شد.

/////صفتي:

تمرینات تیم ملی تنیس فعلا برگزار نمی‌شود

سرپرست دبیر کلی فدراسیون تنیس درباره امکان برگزاری تمرینات تیم ملی در روز‌های آتی عنوان کرد: ۴ روز پیش فدراسیون جهانی تنیس اعلام کرد تا ۱۰ مرداد ماه تمامی مسابقات به تعویق افتاده است. ۸۵ درصد از برترین تنیسور‌های دنیا در اروپا حضور دارند و این قاره درگیری زیادی با ویروس کرونا دارد و گرند اسلم‌های زیادی هم به همین منظور به تعویق افتاده است. تیم ملی ما باید در جام فدکاپ بانوان و دیویس آقایان حضور پیدا کند، اما فعلا با توجه به تعطیلی مسابقات تمرینی برای تیم ملی نخواهیم داشت.

او ادامه داد: یک مسابقه انتخابی زیر ۱۲ سال در اسفند ماه داشتیم که این مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد که باید این رقابت‌ها هم به زودی برگزار شود. ما درباره برگزاری مسابقات باید با تقویم فدراسیون جهانی و آسیایی همسو بشویم و ضمن اینکه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

مشکلی برای برگزاری انتخابات فدراسیون تنیس نداریم

او درباره برگزاری مجمع انتخاباتی تنیس اظهار کرد: تمهیدات خوبی را برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته ایم که باید از نامنی سرپرست فدراسیون تنیس بابت اقداماتش در این مدت تشکر کنم. با اعضای مجمع در ارتباط هستیم و همه کار‌های لازم به همراه فدراسیون پزشکی ورزشی برای برگزاری این مجمع انجام شده است.  

به زودی مسابقات تنیس برگزار می‌شود

سرپرست دبیر کلی تنیس درباره پروتکل‌های برگزاری اردو‌ها و رقابت‌های تنیس از روز‌های آینده بیان کرد: بر اساس آخرین جلسه‌ای که ستاد مبارزه با کرونا در ورزش به ریاست سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار کرد، اطلاعیه‌ای صادر شد تا رشته‌های انفرادی و غیر گروهی بر اساس پروتکل‌هایی که توسط علی نژاد ابلاغ شد، در تنیس و ۳۰ رشته ورزشی دیگر عملی شوند. یک بخشنامه‌ای دیگر از طرف وزارت ورزش برای ما ارسال شد که بر اساس پروتکل‌های وزارت بهداشت، باشگاه‌های تنیس باید فعالیت خود را آغاز کنند که این موضوع هم طی بخشنامه‌ای به استان‌ها ابلاغ شد. در این پروتکل سبد‌های توپ، تور و پایه‌ها حتی برای تمرینات تیم‌ها هم مورد توجه قرار گرفته اند.

/////صفتي: هيچ برنامه اي براي عزل احمدوند نداشتيم/ برنامه اي براي شروع تمرينات تيم ملي تنيس نداريم

رقابت‌های جام حذفی به فدراسیون بعدی کشیده می‌شوند

صفتی در خصوص برگزاری رقابت‌های جام حذفی تنیس در تهران بیان کرد:  حدود ۳ الی ۴ هفته به تیم‌ها زمان می‌دهیم تا تمرینات خود را برای حضور در  بازی‌ها انجام دهند. جام حذفی را با نظر مساعد کمیته پزشکی ورزشی در تهران برگزار می‌کنیم، چون نظارت در تهران نسب به سایر استان‌ها بهتر است. برگزاری این مسابقات ممکن است به فدراسیون بعدی کشیده شود و مشکلی از این بابت نخواهد بود. این مسابقات را به هر طریقی برگزار می‌کنیم. برای خانم‌ها هم به زودی تاریخ برگزاری جام حذفی را اعلام می‌کنیم.  

منتقدان وقتی ۱۸ سال کلاس بازآموزی مربیان برگزار نمی‌شد، کجا بودند؟

صفتی در خصوص انتقادات از تمدید کارت‌های مربیگری و داوری، عنوان کرد: تمدید این کارت‌ها حدود ۱۸ سالی است هر سال بین تاریخ هفدهم یا هجدهم اردیبهشت شروع و  تا پایان اردیبهشت ماه کارت‌ها تمدید می‌شد. همه مربیان هم باید در سال زیر نظر هیئت‌های استانی کارت روز داشته باشند. برخی‌ها معتقدند که کلاسی تحت عنوان بازآموزی برگزار نمی‌شود که باید بگویم حدود ۱۸ سال است که چنین کلاسی برگزار نشده  و  عجیب است چرا در این ۱۸ سال مطالبه گری درباره برگزاری این کلاس انجام نشده است.  


بيشتر بخوانيد: برگزاری مسابقات جام حذفی تنیس در تهران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار