معاون قضایی دادگستری استان مرکزی:

خلا‌ء های قوانین باعث افزایش جرایم در قاچاق کالا شده است

معاون قضایی دادگستری استان مرکزی گفت: خلا‌ء های قوانین در مبارزه با قاچاق کالا باعث افزایش جرایم در این زمینه شده است.

ملک محمدی دبیر ستاد استانی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در حاشیه جلسه کارگروه بررسی و آسیب‌شناسی قاچاق کالا و ارز استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: خلا‌های ناشی از اجرای قوانین در خصوص مبارزه با قاچاق کالا باعث افزایش جرایم در این زمینه شده است.

ملک محمدی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز همدلی انسجام و راهبری و قاطعیت می‌خواهد افزود: اگر برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم در این زمینه موفق خواهیم شد.

او اضافه کرد: نبود انسجام راهبری، نبود شغل برای جوانان، فعالیت‌های ناکارآمد و پایین بودن تعرفه‌های گمرکی، نبود نظارت دقیق بر ورودی‌ها و خروجی‌های مرزی کشور مسئولان را دچار مشکل کرده و قاچاقچیان همچنان به جرایم خود ادامه می‌دهند.


جلسه کارگروه بررسی و آسیب‌شناسی قاچاق کالا و ارز استان مرکزی صبح امروز با حضور اعضاء و مدیران و نمایندگان ادارات مربوطه وبرخی مسئولان در دادگستری کل استان مرکزی برگزار و در این جلسه بر همدلی وحدت انسجام و مبارزه قاطع با قاچاقچیان در ورودی‌ها و خروجی‌های استان تاکید شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.