همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره)؛

۹ برنامه فرهنگی و هنری مجازی در لرستان برگزار می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری ۹ برنامه فرهنگی و هنری با محوریت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری ۹ برنامه فرهنگی و هنری با محوریت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی در سطح استان خبر داد.
احمد حسین فتایی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام پانزده خرداد، گفت: با توجه به اینکه برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری همچون ماه‌های گذشته با محدودیت روبروست، برنامه‌های طراحی شده به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی برای شهرستان‌های استان در فضای مجازی و فقط در مرکز استان به صورت حضوری اجرا خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: بر همین اساس دو سوگواره استانی مور و هوره به میزبانی شهرستان کوهدشت و دلفان، چهار همایش شعر به میزبانی شهرستان‌های ازنا، دورود، پلدختر و سلسله، مسابقه‌ی فرهنگی ویژه سالگرد ارتحال و قیام پانزده خرداد در بروجرد و نمایشگاه عکس مجازی و مسابقه کتبی از وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره) در الیگودرز به صورت مجازی برگزار می‌شود که فراخوان آن‌ها به طور کامل اطلاع رسانی شده است.

او  افزود: عصر شعر استانی "در سوگ آفتاب" به میزبانی دفتر نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، دیگر برنامه طراحی شده به این مناسبت است که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان، عصر دوشنبه دوازدهم خرداد ماه از ساعت ۱۷:۳۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.