فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام خبر داد؛

ناجا دارای صداقت و حقانیت در مسیر انقلاب

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت:ناجا در مسیر انقلاب، دارای صداقت و حقانیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در دیدار با سردار یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: تحریم‌های آمریکا علیه ناجا نشان می‌دهد که این نیرو در مسیر انقلاب، دارای صداقت و حقانیت است.

او افزود: دولت و رژیم تروریست آمریکا نماد استکبار جهانی است و تصور می‌کند با تشدید فشار‌ها و اعمال تحریم‌های جدید می‌تواند جمهوری اسلامی را از مسیر مقاومت دور کند.

سردار شاکرمی ادامه داد: نیرو‌های نظامی و انتظامی با هم برادرند و اوج این همکاری و برادری در استان را می‌توان در برگزاری و برقراری امنیت کنگره عظیم اربعین در مهران مشاهده کرد.

او اضافه کرد: مجاهدان نیروی انتظامی در عین اقتدار و صلابت امروز در حال خدمت به مردم هستند، آنجا که بحث خدمت است خادم ملتند آنجا که باید در مقابل اشرار و متخلفان قرار بگیرند بدون هیچ گونه اغماض و چشم پوشی با تمام قدرت برخورد می‌کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام  عنوان کرد: سپاه و نیروی انتظامی در کنار یکدیگر در راه خدمت به مردم تا آخرین لحظه ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد امنیت و آرامش مردم به خطر بیفتد.

 سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام نیز در این دیدار با بیان اینکه نیروی انتظامی از هیچ تحریمی نمی‌هراسد و با اقتدار به راهش ادامه خواهد داد گفت:تحریم‌های ابرقدرت‌ها علیه ایران همیشه نتیجه عکس داشته و در تحریم فرماندهان ناجا نیز به اذن خداوند، موجب سرافرازی بیشتر نیروی انتظامی می‌شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.