گفت‌وگوی وزیر دفاع عراق با سفیر آمریکا درباره حمایت از نیرو‌های عراقی

وزیر دفاع عراق و سفیر آمریکا در بغداد درباره راه‌های همکاری مشترک در زمینه‌های آموزش دادن، حمایت لجستیکی و پشتیبانی از نیرو‌های عراقی رایزنی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی عراق (واع)، جمعه عناد، وزیر دفاع عراق در دیدار با متیو تولر، سفیر آمریکا در بغداد درباره حمایت از نیرو‌های عراقی گفت‌وگو کرد.

دفتر اطلاع رسانی وزیر دفاع عراق در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد جمعه عناد در دفتر خود از سفیر آمریکا و هیات همراه او استقبال کرد.

در این بیانیه آمده است: «دو طرف طی این دیدار راه‌های همکاری مشترک در زمینه‌های آموزش دادن، حمایت لجستیکی و پشتیبانی از نیرو‌های عراقی در تعقیب بقایای عناصر گروه تروریستی داعش را مورد بحث و بررسی قرار دادند.»

متیو تولر، سفیر آمریکا در بغداد روز یکشنبه اعلام کرده بود گفتگو‌های راهبردی آمریکا با عراق، با هدف غلبه بر چالش‌هایی صورت می‌گیرد که در پیش رو قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۷:۳۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
عراقی ها را چه میشود؟!.......مگر همین آقای ترامپ که سردمدار نظام سلطه جهانی است با فریاد و ژست سیاسی در مقابل دوربینهای شبکه های جهانی و غولهای رسانه ای اعلام و اقرار نکرد که:""اوباما و هیلاری کلینتون داعش و القاعده را بوجود آوردند"" و همراه گروههای افراطی به منطقه اعزام و تجهیز تسلیحاتی کردند!!!!!حالا مقامات عراقی چه؟صحبتی و چه؟قراردادی با دشمنی که به دشمنی و حمایت از داعش وگروههای افراطی اقرار و اذعان کرده اند دارند؟ مگر نیروهای عراقی و نیروهای مردمی حشدالشعبی مرده اند؟ پس تکلیف خون بیگناهان عراقی چه میشود؟ که آمریکا با ائتلاف کنندگان و متحدانش مستقیم و غیر مستقیم بروی خاک عراق ریختند؟هان؟
آخرین اخبار