انتشار اولین نسخه بتای اندروید ۱۱ با اشتباه گوگل

اشتباه فاحش گوگل باعث شد که دارندگان گوشی‌های Pixel 4 XL اولین نسخه بتای اندروید ۱۱ را روی گوشی خود نصب کنند.

انتشار اولین نسخه بتای اندروید ۱۱ با اشتباه گوگلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین برنامه‌ای که گوگل برای رونمایی و عرضه نسخه بتای اندروید ۱۱ داشت این بود که سیستم عامل مورد نظر را در تاریخ سوم ژوئن (۱۴ خرداد) به صورت رسمی معرفی کند و اولین نسخه بتای آن را در اول ژوئن برای بسیاری از گوشی‌های اندرویدی منتشر کند، اما این مراسم که قرار بود از طریق استریم زنده اینترنتی پخش شود، به دلیل اعتراضات گسترده در آمریکا لغو شد. این سیستم عامل که هنوز در مرحله توسعه خود به سر می‌برد، برای کسی منتشر نشده است. هنوز هم گوگل اعلام نکرده است برنامه بعدی که برای عرضه این سیستم عامل در نظر گرفته، چه زمانی است.


بیشتر بخوانید: معرفی اندروید ۱۱ بتا به تاخیر افتاد


با توجه به تصمیم گوگل برای به تعویق انداختن این رویداد و انتشار نسخه بتای اندروید ۱۱، به نظر می‌رسد که این به‌روزرسانی به صورت ناخواسته برای تعداد کمی از دستگاه‌های پیکسل این شرکت منتشر شده است. این خبر توسط یکی از فاش‌کنندگان حرفه‌ای سیستم عامل اندروید در فضای مجازی لو رفت. مشخص نیست که کاربران در جدیدترین نسخه برنامه نویسی شده بوده‌اند یا این که آن‌ها نرم‌افزار رسمی را اجرا کرده‌اند.

برخی از ویژگی‌های جدید اندروید ۱۱ در نسخه بتای جدید این سیستم عامل که به اشتباه منتشر شده، مشخص شد. ابتدا، منوی پاور جدیدی که چندین روز است از آن خبر شنیده می‌شود، در حال ساخت بوده است. برخی از به‌روزرسانی‌های اندروید ۱۱، برای اولین بار است که در سیستم عامل گوگل اتفاق می‌افتد. سبک‌های جدید آیکون‌ها برای نمایش خانه وجود دارد که شامل شکل‌های سنگ‌ریزه، کشتی و مستطیل یا اشکال دیگر است. یک فهرست حبابی جدید هم وجود دارد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا وقتی برنامه‌ها را می‌بندند، از بالای رابط کاربری شناور می‌شود. این رابط کاربری در دیگر برنامه‌ها دیده شده است.

انتشار اولین نسخه بتای اندروید ۱۱ با اشتباه گوگل

پیش از این، پیشنهادات اپلیکیشن لانچر گوگل در بالای صفحه نمایش دیده می‌شدند و از این پس، کاربران آن‌ها را در پایین نمایشگر می‌بینند. برای این که بیشتر درباره نسخه بتای اندروید ۱۱ و تاریخ عرضه رسمی آن‌ بدانیم، باید صبر کنیم تا خود گوگل اخبار آن را منتشر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار