ویژه برنامه‌های صداوسیمای خراسان رضوی در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

صداوسیمای خراسان رضوی به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد ویژه برنامه هایی تهیه کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد صداوسیمای خراسان رضوی برنامه‌های مختلفی  در رادیو و تلویزیون این مرکز تدارک دیده شده است.

"صبح خراسانی" برنامه زنده و روزانه شبکه تلویزیونی خراسان رضوی است که در روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد با موضوع رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب به این واقعه می‌پردازد.

"شب شرقی" عنوان ویژه برنامه شبانگاهی سیمای خراسان رضوی است که درتاریخ ۱۴ خرداد از ساعت ۲۱ به مدت ۵۰ دقیقه روی آنتن می‌رود.

همچنین برنامه‌های مستند "ایران شهر"، "خط روشن"، "طلائه دار" و "یک شهر یک قیام" از تولیدات فاخر مرکز خراسان رضوی در این ایام پخش خواهد شد.


ویژه برنامه‌های صدای خراسان رضوی

در رادیوی خراسان رضوی نیز برنامه‌های متنوعی برای ایام سوگواری ارتحال حضرت امام تدارک دیده شده است که اهم آن عبارتند از:

"در سوگ آفتاب" عنوان ویژه برنامه زنده رادیویی به مناسبت سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) است. این برنامه در روز ۴ شنبه ۱۴ خرداد بصورت زنده و به مدت ۱۲۰ دقیقه ازساعت ۹ تا ۱۱ صبح ازصدای خراسان رضوی پخش خواهد شد.

برنامه رادیویی" برفراز تاریخ " ویژه قیام ۱۵ خرداد نیز که با موضوع تبیین قیام ۱۵ خرداد و نقش امام خمینی ره در رهبری و هدایت مردم است که برای پخش در این ایام درنظر گرفته شده است. "برفراز تاریخ " از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ روز ۱۵ خردادبه طور زنده پخش می‌شود


ویژه برنامه‌های رادیو زیارت

همچنین رادیو زیارت نیز برنامه‌های متنوعی را در باره سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و یوم الله ۱۵ خرداد تدارک دیده است. در این برنامه‌ها خصوصیات و سیره عملی معمار انقلاب مورد کنکاش قرار می‌گیرد. ویژه برنامه "عبد صالح" با محوریت تبیین و بررسی سیره و سوابق مبارزات حضرت امام خمینی (ره) است. این برنامه به مدت ۱۲۰ دقیقه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ روز چهاردهم خرداد از استودیوی صبا رادیوزیارت بصورت زنده پخش می‌شود.

شایان ذکر است ویژه برنامه "صحن امام" نیز از آنتن رادیوزیارت در عصر روز سیزدهم و چهاردهم خرداد، ساعت ۱۹ تا ۲۱ به مدت ۱۲۰ دقیقه و به تهیه کنندگی محمدجواد دهقان به صورت زنده پخش خواهد شود.

برنامه‌های رادیو دری

رادیو دری خراسان رضوی نیز ویژه برنامه‌هایی را برای روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد تدارک دیده است که اهم آن به این شرح است:

"کافه صبح" در ۲ قسمت و به مدت هر برنامه ۵۰ دقیقه ساعت ۸ صبح پخش می‌شود.

"زنده باد زندگی"با دو ویژه برنامه با موضوع اهمیت دادن به مسائل خانواده از نگاه امام خمینی (ره) پخش می‌شود. این برنامه از ساعت ۱۰ صبح روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد پخش می‌شود.

"گزارش ویژه" شامل سه برنامه است و در هر برنامه ۱۰ دقیقه به موضوع ارتحال حضرت امام (رخ) می‌پردازد. گزارش ویژه هر روز ساعت
۱۹ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شود.

"انعکاس" عنوان ویژه برنامه دیگری از رادیو دری خراسان رضوی است. "انعکاس" در قالب پنج برنامه ۳۵ دقیقه‌ای است و شروع این مجموعه برنامه از ۱۰ خرداد است که راس ساعت ۱۲ پخش می‌شود.

ویژه برنامه "روی موج جوانی" با موضوع امام و جوانان در روز ۱۴ خرداد ماه ساعت ۱۷ و پانزده دقیقه به مدت ۴۵ دقیقه به سمع مخاطبان خواهد رسید.

نمایش "شاپرک" نیز با موضوع حضرت امام خمینی (ره) در دو قسمت و هر برنامه ۱۵ دقیقه به ضایعه ارتحال امام (ره) و ماجرای ۱۵ خرداد می‌پردازد. این نمایش‌ها ساعت ۹ صبح روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد از رادیودری پخش می‌شود.

" داستان تمثیلی" نام ویژه برنامه‌ای از خاطره کودکی است که در دو قسمت و هر برنامه ۱۵ دقیقه در روز‌های ۱۴ و ۱۵ خردادماه ساعت ۱۵ از رادیودری خراسان رضوی پخش می‌شود.

گفتنی است سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بصورت زنده از واحد‌های سیما، صدا، رادیو زیارت وبرونمرزی پخش خواهد شد.



انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.