برگزاری مجازی برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در خراسان رضوی

جانشین رئیس ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در خراسان رضوی گفت: برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در خراسان رضوی مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صادق براتی جانشین رئیس ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در خراسان رضوی گفت: امسال به علت شیوع ویروس کرونا تجمع و برنامه‌ای در سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در حرم مطهر حضرت رضا (ع) برگزار نمی‌شود و بیشتر برنامه‌ها در استان به صورت مجازی و در شبکه‌های اجتماعی است.

او  با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز ۱۴ خرداد ماه، بیان کرد: سخنرانی ایشان همزمان با پخش در سراسر کشور و رسانه‌های فارسی زبان بین المللی از طریق صداو سیمای مرکز استان و سایت‌های مختلف، بلندگو‌های بقاع متبرک و هیات‌های مذهبی به صورت زنده پخش خواهد شد.

جانشین رئیس ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در خراسان رضوی ادامه داد: برگزاری نشست‌های علمی به صورت ویدئو کنفرانسی در زمینه بررسی ابعاد شخصیتی امام (ره) با دانشگاه‌های مالزی، تانزانیا و اوگاندا و برگزاری شب شعر به زبان اردو در نیمه خرداد از برنامه‌هایی است که به این مناسبت برگزار می‌شود.

براتی بیان کرد: شهرداری مشهد فضاسازی و تبلیغات محیطی را در این زمینه انجام خواهد داد و در شهرستان‌هایی که وضع آن‌ها از نظر شیوع کرونا سفید اعلام شده است تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری برنامه‌ها و تجمع بر عهده ستاد آن‌ها گذاشته شده است که با توجه به امکانات و فضا‌هایی که در اختیار دارند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌ریزی کنند.

او تصریح کرد: آگاهی بخشی به نسل جوان و آشنایی این نسل با ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد از طریق تولید محتوا و بازخوانی اندیشه‌های امام خمینی (ره)، نشر و گسترش آن در فضای مجازی و رسانه‌ای استان با تلاش فعالان این عرصه از اولویت‌های اساسی ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در خراسان رضوی است.

انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار