از کشف ۱۰ میلیارد طلاجات مسروقه در گنبد کاووس تا کشف مرغ‌های غیرمجاز در آزادشهر

مهمترین اخبار حوادث گلستان را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مهمترین اخبار حوادث گلستان را در بسته خبری امروز بخوانید.


کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در گالیکش


سرهنگ فریدون جهان تیغ فرمانده انتظامی گالیکش گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در حین کنترل محور ورودی و خروجی استان به یک دستگاه خاور مشکوک وآن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی بعمل آمده مقدار ۳ تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ جهان تیغ ادامه داد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گالیکش با اشاره به اینکه قطع درختان، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.


کشف ۱۰ میلیارد طلاجات مسروقه در گنبد کاووس


سرهنگ سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان گفت: به دنبال سرقت طلا و جواهرات از یک منزل مسکونی در گنبد کاووس، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: سرانجام با اشراف اطلاعاتی پلیس مخفیگاه سارقان در گنبد کاووس شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه هر ۲ سارق دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد سارقان طلاجات را به مشهد منتقل و در آن جا به یک مالخر فروخته اند.

سرهنگ دادگر با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی گنبد طی نیابت قضایی به مشهد مقدس اعزام و مالخر نیز در عملیاتی جداگانه توسط کارآگاهان زمین گیر و به گنبد منتقل شد، ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه وپس از مواجهه بامستندات موجود، به سرقت طلاجات از یک منزل مسکونی اقرار کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش طلاجات کشف شده برابر اعلام کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: هر ۲ سارق به همراه یک مالخر پس ازتحویل مراجع قضایی شدند.


کشف یک هزار قطعه مرغ فاقد جواز در آزادشهر


سرهنگ سید داوود حسینی فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: مأموران ایست و بازرسی تیل آباد حین کنترل خودرو‌های ورودی و خروجی به استان به یک دستگاه کامیون حامل مرغ زنده مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی از خودروی مورد نظر، یک هزار قطعه مرغ غیرمجاز کشف و خودرو متوقف شد.

سرهنگ حسینی افزود:در این خصوص پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر در پایان گفت: پلیس شهرستان برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.