گره مسکن مهر ایثارگران، باز می شود

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران خراسان رضوی گفت: به زودی ایثارگران واجد شرایط می‌توانند از مسکن مهر بهره‌مند شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران خراسان رضوی در سفر به قوچان به منظور پیگیری مشکلات ایثارگران با فرماندار این شهرستان دیدار و ضمن تسلیت فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام راحل و سالروز شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد گفت: مهمترین هدف امام خمینی (ره) تشکیل نظام اسلامی و برقراری عدالت اجتماعی بود و اعتقاد داشت مسلمانان باید آزادانه و مستقل در عرصه جهانی زندگی کنند.

او با بیان اینکه امام راحل (ره) یک عالم و شخصیتی دینی بودند، افزود: امام راحل از همان آغاز نهضت اسلامی مخالف سیاست‌های رژیم شاهنشاهی بودند و این مخالفت را همواره به صورت علنی اعلام می‌کردند و نمی‌توانستند در قبال تصمیماتی که بر علیه ملت مسلمان ایران گرفته می‌شد سکوت کنند.
 

بیشتر بخوانید: قبور شهدا هوشمند می شود

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران خراسان رضوی با بیان اینکه گره مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران با همدلی مسئولان باز می‌شود، ادامه داد: متاسفانه برخی از خانواده ایثارگران با گذشت سه دهه از دوران دفاع مقدس همچنان فاقد مسکن هستند.

معصومی بیان کرد: بانک اطلاعاتی ایثارگران در بنیاد کامل و دقیق است و مشخص شده است چه تعدادی مسکن، زمین، وام و ... دریافت کرده اند و چه تعدادی از ایثارگران فاقد این خدمات هستند.

او تصریح کرد: با هماهنگی که با فرماندار قوچان انجام شده است، تعدادی از واحد‌های در دست احداث این شهرستان در اختیار خانواده‌های شهدا وایثارگران ابن شهرستان قرار می‌گیرد.
 

خدمت به جامعه ایثارگری افتخار است

رجائی نیا فرماندار قوچان گفت: خدمت به جامعه ایثارگری افتخار است و تا هر جا لازم باشد تمامی امکانات خود را در جهت رفع مشکلات این اسوه‌های صبر و مقاومت به کار خواهیم گرفت.

او افزود: تعدادی از واحد‌های مسکونی قوچان آماده تحویل است که بعد از گذراندن مراحل اداری در اختیار ایثارگران واجد شرایط قرار می‌گیرد.

انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.