معاون آموزش متوسطه استان ایلام:

تجمع دانش آموزان هنگام ورود به مدرسه ممنوع است

معاون آموزش متوسطه استان ایلام گفت: حضور اولیاء دانش آموزان در حوزه‌های امتحانی ممنوع می‌باشد و دانش‌آموزان نیز هنگام ورود به مدرسه به هیچ عنوان نباید تجمع کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حشمت اله وردی معاون آموزش متوسطه استان ایلام در بازدید از حوزه‌های امتحانات نهایی پایه دوازدهم گفت: جهت حفظ سلامت دانش آموزان، ماسک و مواد ضد عفونی کننده به اندازه کافی تهیه شده است و در اختیار حوزه‌ها قرار داده شده است و مسئولان حوزه‌ها موظف هستند قبل و بعد از آزمون محیط حوزه‌های آزمون‌های نهایی را ضد عفونی کنند.

او مطرح کرد: حضور افراد غیر مسئول و اولیاء در حوزه‌های امتحانی ممنوع می‌باشد و دانش‌آموزان هنگام ورود به مدرسه به هیچ عنوان نباید تجمع کنند.

معاون آموزش متوسطه استان ایلام ضمن تقدیر از زحمات همکاران شهرستان ایلام و تاکید بر ایجاد محیطی آرام و به دور از استرس برای دانش آموزان ادامه داد: پروتکل‌های بهداشتی باید در هنگام برگزاری امتحانات رعایت شود و دانش آموزان نیز هنگام مراجعه به حوزه آزمون نهایی ماسک و دستکش به همراه خود داشته باشند.

او با بیان اینکه در هر حوزه اتاق ایزوله جهت آزمون دانش آموزانی که دارای بیماری خاص یا زمینه‌ای هستند تدارک دیده شده است افزود: اگر دانش آموزی علائم تب یا سرفه را اعلام کرد، می‌تواند در امتحانات شرکت نکند و غیبت آن‌ها موجه خواهد بود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.