آغاز یک مسابقه جذاب علمی در شبکه چهار

مسابقه تلویزیونی «فن آورد» از امشب ۱۷ خرداد ماه روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،مسابقه تلویزیونی «فن آورد» با نگاه متفاوت و کارشناسانه به کسب و کار‌های استارتاپی، از امشب ۱۷ خرداد ماه روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

در هر قسمت از مسابقه تلویزیونی «فن آورد»، ۷ شرکت کننده با تجربیات مختلف در حوزه‌های معماری، الکترونیک، سرمایه گذاری هوشمند، طراحی هویت بصری، طراحی بسته بندی، تبلیغات، طراحی کاراکتر، رشته کارآفرینی و ... شرکت می‌کنند و در هر قسمت سه داور طرح‌ها و ایده‌های شرکت کنندگان را ارزیابی و برنده نهایی را اعلام می کنند.

«فن آورد» فرصتی است تا صاحبان ایده‌ها با یکدیگر به رقابت بپردازند؛ استعدادیابی و کارآفرینی از جمله اهداف این مسابقه تلویزیونی است.

موضوع قسمت اول این مسابقه که امشب (شنبه ۱۷ خرداد ماه) ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود درخصوص معماری است و ۷ شرکت کننده برای برنده شدن با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مرادی استاد مرکز معماری حوزه هنری، رئیسی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و فروزانفر رئیس مرکز معماری حوزه هنری سه کارشناس و داوری هستند که در قسمت اول، رقابت شرکت کنندگان را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

اجرای این مسابقه تلویزیونی را آرش سروری برعهده دارد و علی ضیایی به عنوان گوینده با این برنامه همکاری می‌کند.

«فن آورد» به تهیه کنندگی علی اقتدارپرور محصول گروه اجتماعی شبکه چهار سیماست که دو روز در هفته روز‌های شنبه و چهارشنبه ساعت ۲۱ از شبکه دانایی پخش می‌شود. محمد حسین عبداللهی مجری طرح و محسن حسینی کارگردان این مسابقه تلویزیونی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار