متخصص بیماری‌های عفونی ورییس بیمارستان گلستان کرمانشاه گفت : برخلاف آنچه عده‌ای تصور می‌کنند ویروس کرونا ضعیف نشده و تنوع چهره‌های بالینی آن افزایش یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ «سیاوش وزیری» متخصص بیماری‌های عفونی ورییس بیمارستان گلستان کرمانشاه گفت : متاسفانه اکنون برای درمان کرونا هیچ داروی موثری وجود ندارد و تنها عامل موثر، تامین اکسیژن برای بیماران است.

او گفت : ما با رعایت موارد بهداشتی و پیشگیری توسط مردم، فاصله گذاری و دستورالعمل‌های وزارت بهداشت می‌توانیم روند صعودی ابتلا را کنترل کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خواست این ستاد تاکید بر اجرای پروتکل‌ها را جدی بگیرد و یادآوری کرد که باتوجه به افزایش موارد و گزارش بیشترین بیمار از جوانرود، پیشنهاد می‌شود یک هفته بازار جوانرود تعطیل شود.

 «محمودرضا مرادی» افزود: روز گذشته (جمعه) ۲۳ مورد بستری در جوانرود و از ابتدای اپیدمی پنج مورد مرگ در این شهرستان را شاهد بوده‌ایم.

او گفت: متاسفانه در استان آیین‌های عزا و شادی با حضور افراد زیادی انجام‌می شود و تالار‌ها باز است و شرکت کنندگان در مراسم سوگواری و خاکسپاری به صورت گسترده شرکت می‌کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
علوم پزشکی تدابیری اتخاذ کند که مبتلایان شهرستان ها در همان شهرستان مورد بررسی و مراقبت قرار بگیرند از آلودگی در حین رفت و آمد و مبتلا شدن بیشتر جلوگیری میشه چون اگه خانواده هاشون هم ناقل باشند دائم در ترددند ومشکلات کمتری در انتشار داریم اگه ناقل هم نباشند این ریسک رو داره که مبتلا بشن . انشا ا... که همه متعهدانه در قبال خود و دیگران رعایت اصول بهداشتی را داشته باشند و ما باید این روش اصول بهداشتی نهادینه شود مقطعی نیست با این جهان پیش رو .از دست اندرکاران وزارت بهداشت وعلوم پزشکی خواهشمندیم جهت آگاه سازی و نهادینه شدن رعایت اصول و پروتکل بهداشتی با همکاری صدا وسیما که رسانه ای موثر در جهت آموزش و آگاهیی مردم هست با ساختن کلیپ آموزشی کوتاه و موثر و مستمر اقدام شود