تصادف زنجیره ای در بزرگراه شهید کلانتری مشهد

مدیر منطقه سوم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: تصادف زنجيره اي سه دستگاه خودرو سبك و سنگين در بزرگراه شهيد كلانتري مشهد دو مصدوم بر جاي گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشپاد دوم علیرضا معلم مدیر منطقه سوم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: در پی تماس‌های تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع تصادف رانندگی ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و اطفاء حریق ایستگاه شماره ۹ را به محل حادثه در بزرگراه شهید کلانتری مشهد اعزام شدند.
 
او افزود: با حضور نجاتگران و آتش نشانان در محل مشخص شد، برخورد زنجیره‌ای سه دستگاه خودرو سنگین شامل خودرو مینی باس، تریلی کفی و یک دستگاه کامیونت ایسوزو منجر به محبوس شدن و مجروح شدن راننده یکی از این خودرو‌ها شده بود که امدادگران آتش نشانی با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی ضمن برش بدنه خودرو فرد محبوس شده را از درون خودرو "کامیونت ایسوز" رها سازی و برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.
 
مدیر منطقه سوم عملیات آتش نشانی مشهد ادمه داد: آتش نشانان و نجاتگران پس از ایمن‌سازی کامل محل و رفع نشت سوخت این خودرو‌ها ضمن ایمن سازی کامل محل حادثه به ماموریت خود پایان داده و ایستگاه خویش مراجعه کردند.
 
علت دقیق این سانحه رانندگی توسط عوامل راه پلیس راهور در دست بررسی است.
 
تصادف زنجیره ای در بزرگراه شهید کلانتری مشهد
 
تصادف زنجیره ای در بزرگراه شهید کلانتری مشهد
 
تصادف زنجیره ای در بزرگراه شهید کلانتری مشهد
 

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.