آغاز عملیات اجرایی مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین در میانه

عملیات اجرایی مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین از سوی بخش خصوصی در مساحت ۶۳۰۰ متر مربع با هزینه ۳۰ میلیارد ریال در میانه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،مشایخی فرماندار ویژه میانه روز یکشنبه در آیین کلنگ زنی این مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین گفت: امنیت همه جانبه لازمه سرمایه گذاری است که در شهرستان فراهم است.

او مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین را یکی از نیاز‌های مهم شهرستان میانه به لحاظ موقعیت جغرافیایی شهرستان و وجود صنایع مختلف سنگین مانند فولاد، کارخانه‌های گچ و ... عنوان کرد.

او راه اندازی این مرکز را در این شهرستان سبب بهره مندی صاحبان خودروها، سهولت دسترسی آن‌ها به مرکز معاینه فنی و تبعات مثبت زیست محیطی ذکر کرد.

مشایخی تلاش‌های مجدانه ۲ جوان سرمایه گذار این طرح برای ایجاد این طرح در شهرستان را به جهت تسهیل امور رانندگان خودرو‌های سنگین قابل تقدیر دانست و تاکید کرد: تمامی هم و غم مسوولین حل و فصل مشکلات سرمایه گذاری و رفع موانع موجود از قبیل اصلاح قوانین دست و پاگیر، حذف تشریفات زاید اداری در راستای پیشرفت، آبادانی و رونق اقتصاد و اشتغال شهرستان بوده و دوشادوش آن‌ها تا رسیدن به نتیجه غایی حرکت خواهیم کرد.

فرماندار ویژه میانه با اشاره به اینکه خدمات به مردم در ۲ بخش ایجاد بستر و زیرساخت‌ها برای انجام امور و خدمات ارتقا یافته انجام می‌شود، همراهی اقشار مختلف مردم در قالب صنف‌های مختلف را از مهمترین ضروریات برای ارائه خدمات برشمرد و از همراهی همه جانبه آن‌ها با مسوولین قدردانی کرد.

او وجود ۱۷ موسسه حمل و نقل با تعداد چشمگیری از خودرو‌های سنگین را دلیل اصلی ایجاد مرکز معاینه فنی در این شهرستان خواند و اضافه کرد: ۲ مرکز معاینه فنی خودرو‌های سبک نیز در شهرستان فعال است و مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین خواهد توانست در تسهیل امور هر چه بیشتر مردم موثر واقع شود.

مشایخی در پایان رعایت مسائل ایمنی لازم در مسیر ورود و خروج خودرو‌های سنگین را خواستار شد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار