اعلام آمادگی ۱۲ سرمایه گذار خارجی برای سرمایه‌گذاری در بافت پیرامون حرم مطهر رضوی

معاون استانداری خراسان رضوی گفت: ۱۲ سرمایه گذار خارجی برای سرمایه‌گذاری در بافت پیرامون حرم مطهر رضوی اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با انتقاد از وضعیت پروژه‌های بلاتکلیف بافت پیرامون حرم مطهر رضوی گفت: سرمایه‌گذار خارجی برای سرمایه‌گذاری در بافت پیرامون حرم مطهر رضوی اعلام آمادگی کرده‌اند که اگر فعالیت خود را شروع کنند، این استان در جذب سرمایه‌گذار خارجی رتبه بسیار خوبی در کشور به دست می‌آورد.
 
او افزود: این بافت بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری و توسعه است که سرمایه‌گذاران به سبب طرح‌های بلاتکلیف شورای عالی شهرسازی و معماری از این منطقه فراری شده‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی  ادامه داد: مشهد مقدس به سبب وجود بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری است، اما روند نامطلوب این بخش، وضعیت نامناسبی برای بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی و طرح‌های اطراف آن بوجود آورده است.

رسولیان بیان کرد: استاندار این استان به صورت جدی پیگیر حل مشکل طرح‌های نیمه تمام و بلاتکلیف بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی است که این تلاش‌ها به زودی به ثمر خواهد نشست.


بیشتر بخوانید: ۲۰ سال بلاتکلیفی طرح ثامن و سرمایه گذارانی که معطل ماندند
 
او تصریح کرد: باید یک جواز تاسیس موقت برای شرکت پایش صنعت و فناوری آدریان شرق توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت صادر شود، در مدت یک هفته تا ۱۰ روز ارزیابی زیست محیطی این شرکت توسط کارشناس نهاد مورد وثوق اداره کل حفاظت محیط زیست انجام گیرد و این اداره کل نیز باید در مدت یک ماه پاسخ لازم را ارائه دهد.
 
در این نشست مشکل چندین واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت که نخستین مورد مربوط به مشکل شرکت پایش صنعت و فناوری آدریان شرق بود، که مقرر شد با توجه به توضیحات متقاضی و اهمیت امحای پسماند‌های بسیار خطرناک بیمارستانی و صنعتی، از آنجا که آماده شدن سایت یونسی برای استقرار این واحد زمان بر است، تا زمان تکمیل زیرساخت‌های یونسی، به شرکت آدریان شرق مجوز شروع فعالیت در محل میامی داده شود.
 
انتهای پیام// ف.غ
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
12 تا هتل 24 طبقه دیگه سرمایه گذار خارجی قرار علم کند .
آخرین اخبار