نماینده، ولی فقیه در لرستان:

مدیران استان باید بر اساس تقوا عمل کنند

نماینده، ولی فقیه در لرستان ضمن تاکید بر برگزاری مراسم نماز جماعت در ادارات گفت: مدیران استان باید بر اساس تقوا عمل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، نماینده، ولی فقیه در لرستان ضمن تاکید بر برگزاری مراسم نماز جماعت در ادارات گفت: مدیران استان باید بر اساس تقوا عمل کنند.
 حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی ظهر امروز در جلسه گردهمایی ائمه جمعه که در سالن جلسات سازمان تبلیغات لرستان برگزار شد با بیان اینکه استان لرستان خاستگاه عالمان، عرفا و اندیشمندان بزرگی است اظهار داشت: استان لرستان سرآمد شخصیت‌های بزرگ و سرآمدی از جهان اسلام همچون آیت الله بروجردی و بزرگان دیگری است که در سراسر استان حضور داشته و همواره نقش آفرین بوده و نام نیک و خدمتشان در تاریخ ثبت و ضبط شده است.

او افزود: نظام سلطه در گذشته با برنامه‌ریزی ۲۵۰ سال تمام امکانات مادی و هزینه میلیارد‌ها تومان به کار گرفت تا در قالب مقاله، فیلم، هنر و پژوهش بتوانند اسلام‌زدایی و دین زدایی کنند، ولی با لطف خداوند، تدابیر امام راحل و جان فشانی جوانان انقلابی در ۲۲ بهمن ۵۷ تمام نقشه‌های دشمن نقش برآب شد.

نماینده، ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: امام راحل فرمودند پس از تبعید به شهر‌ها و کشور‌های مختلف هیچ گاه در انتخاب راهی که داشتم مایوس نشدم بر همین اساس ما نیز باید تمام تلاشمان را به کار گیریم تا هیچ گاه مایوس نشویم.

او بیان کرد: در صحنه بودن مردم همواره به دلیل فعالیت مساجد و فعال بودن روحانیت است، مردم دیدند که روحانیت چیزی برای خودش نمی‌خواهد و هرآنچه می‌خواهند برای مردم است بر همین اساس ارتباط بین مردم و روحانیت محکم شد و مردم در صحنه‌های مختلف پای نظام جمهوری اسلامی ایستادگی کردند و نظام اسلامی را در برابر خطرات حفظ کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه سنگر مساجد باید حفظ شود گفت: در مساجد کانون‌های فرهنگی هنری، بسیج و هیئت امنا باید حضور فعال داشته باشند و بدون یکی از این موارد مساجد رونق لازم را ندارد و مدیریت این است که بتوانیم همه این مجموعه‌ها را در کنار هم نگه داریم و مساجد را همچون گذشته پرشور و با برنامه‌های کیفی بازگشایی و حفظ کنیم.

او  با تاکید بر برگزاری نماز ظهر در مساجد و ادارات تصریح کرد: اولین اقدام بنده پس از حضور در استان لرستان تاکید داشته‌ام که سنگر نماز ظهر در مساجد را نباید از دست بدهیم چرا که نظام انقلاب اسلامی یک نظام مسجدی است و پایه و اساس حکومت اسلامی تقواست که در همین راستا مدیران استان نیز باید بر اساس تقوا عمل کنند و نماز ظهر ادارات حتما باید برپا شود.

نماینده، ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: منصوب، ولی فقیه رقیب روحانیون شهر و مدیران استان نیست بلکه آمده است به عنوان طلبه‌ای در کنار دیگران به قله‌های رفیع ایمان، تقوا و علم برسیم و مسائل و مشکلات مردم را در کنار یکدیگر حل کنیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.