بیش از یک هزار مبلغ به استان لرستان اعزام می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: به مناسبت دهه دوم ایام فاطمیه بیش از یک هزار مبلغ بومی و غیربومی به مناطق شهری و روستایی لرستان اعزام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: به مناسبت دهه دوم ایام فاطمیه بیش از یک هزار مبلغ بومی و غیربومی به مناطق شهری و روستایی لرستان اعزام می‌شود.

حجت الاسلام «سعید مهدوی»،  با تسلیت ایام فاطمه و شهادت بانوی بزرگ اسلام افزود: اعزام مبلغ به مناطق شهری و روستایی یکی از برنامه‌های مهم سازمان تبلیغات در مناسبت‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغان بومی استان در طول سال، عنوان داشت: در طول سال و به صورت مستمر مبلغان بومی در مناطق شهری و روستایی در جمع مردم حضور دارند.

او با اشاره به اینکه در مناسبت‌های مختلف در کنار بهره مندی از ظرفیت مبلغان بومی از مبلغان غیربومی استان نیز دعوت می‌شود، خاطرنشان کرد: هم اکنون به مناسبت دهه دوم ایام فاطمیه بیش از یک هزار مبلغ بومی و غیربومی در استان اعزام می‌شود.

حجت الاسلام مهدوی به نقش مؤثر مبلغان در بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: حضور مبلغان و انجام فعالیت تبلیغی موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی و مقابله با هجمه‌ها می‌شود.

او در ادامه به آسیب پذیر بودن مناطق روستایی در برابر آسیب‌های اجتماعی و هجمه‌های دشمن اشاره کرد و گفت: حضور مبلغ در این مناطق امری ضروری برای جلوگیری از رواج آسیب‌ها و مصون سازی کانون خانواده در برابر این آسیب‌های اجتماعی است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار