چتر بیمه سلامت بر سر اتباع خارجی باز است

مدیرکل بیمه سلامت استان خوزستان گفت: ۲۲۶نفر از اتباع خارجی زیر پوشش خدمات بیمه سلامت استان از خدمات این بیمه بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خسروی مدیرکل بیمه سلامت استان خوزستان گفت: بسته خدمات ارائه شده به اتباع خارجی با خدمات مورد استفاده سایر بیمه شدگان بیمه سلامت در سراسر استان یکسان است و تفاوتی میان نوع خدمات وجود ندارد.

او با بیان اینکه ۲۲۶ نفر از اتباع بیگانه زیر پوشش خدمات بیمه سلامت این استان در سال ۹۸ خدمات دریافت کردند، افزود: اتباع خارجی تحت پوشش این بیمه، با مراجعه به مراکز دانشگاهی تعداد ۲۶۴ پذیرش و ۲۲۷ تعداد رسیدگی به مبلغ بیش از ۶۸۰ میلیون ریال از خدمات بیمه سلامت در سطح استان بهره‌مند شدند.

خسروی به افزایش حمایت بیشتر بیمه سلامت از اتباع خارجی اشاره کرد و بیان داشت: بسته خدمات ارائه شده به اتباع خارجی با خدمات مورد استفاده همه بیمه شدگان این استان یکسان بوده و تفاوتی میان نوع خدمات وجود ندارد، ضمن اینکه همه خدمات در بخش سرپایی و بستری به اتباع خارجی به طور کامل ارائه می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان با بیان اینکه اتباع بیگانه در صندوق سایر اقشار ز یرپوشش اداره کل بیمه سلامت این استان قرار دارند و به گروه‌های آسیب‌پذیر و غیرآسیب‌پذیر دسته‌بندی شده‌اند، تصریح کرد: گروه آسیب‌پذیر به‌صورت رایگان تحت پوشش بیمه‌ای سلامت قرار دارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.