مدیرکل بیمه سلامت خوزستان از آمادگی بیمارستان شهید نیاکی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اهواز برای پذیرش بیماران مشکوک به کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خسروی مدیرکل بیمه سلامت خوزستان گفت: بیمه سلامت استان برای ارائه خدمات بیش‌تر و ایجاد آرامش در بیمه شدگان و جلوگیری از بار ترافیکی خدمات درمانی، قرارداد جدیدی با بیمارستان شهید نیاکی ارتش منعقد کرده است تا بیمه شدگان زیرپوشش در صورت داشتن علائم ویروس کرونا با مراجعه به این بیمارستان بتوانند خدمات لازم را دریافت کنند.

او با بیان اینکه این بیمارستان به صورت شبانه روزی آماده پذیرش بیماران مشکوک به کرونا است، اظهار کرد: به تازگی یک هزار و ۳۰میلیارد ریال به مراکز درمانی دولتی و غیردولتی طرف قرارداد برای تجهیز بهتر امکانات پزشکی و دارویی برای مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا در خوزستان پرداخت گردید.

خسروی بیان داشت: این اعتبار با وجود محدودیت‌های بودجه‌ای در این شرایط حساس برای هم افزایی و ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان و شتاب بخشی به امر کنترل و مبارزه با ویروس کروتا پرداخت شد تا وضعیت نقدینگی موسسه‌های درمانی طرف قرارداد بهبود یابد.

این مقام مسئول ادامه داد: به طور قطع این پرداخت‌ها، نقش تعیین کننده‌ای در افزایش خدمات درمانی در این شرایط کنونی برای بیمه شدگان و مبارزه موثر با ویروس کرونا در خوزستان دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.