۳۸ فوتی کرونا در سراب

شمار جانباختگان ناشی از ابتلا به کرونا در شهرستان سراب به ۳۸ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حسن یحیوی فرماندار سراب در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا با اعلام این خبر گفت: تا به امروز۴۸۷ بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش ایزوله بیمارستان امام خمینی (ره) سراب بستری شده اند که ازاین تعداد ۴۲۰نفر بهبود یافته اند.

 او اضافه کرد: تاکنون نتیجه آزمایش کرونای ۳۰۲ نفر در سراب مثبت بوده است.

او با بیان اینکه تعداد مبتلایان در هفته گذشته در این شهرستان افزایش یافته است افزود: تعداد بستری‌ها در بخش ایزوله بیمارستان از ۱۱بیمار به ۲۰ بیمار رسیده است.

او با اشاره به شایعات چند روز گذشته در فضای مجازی مبنی بر بازگشت وضعیت سفید به منطقه سراب افزود: از زمان شیوع این بیماری، تا به امروز وضعیت این شهرستان قرمز و زرد بوده است و شاهد وضعیت سفید نبوده ایم.

فرماندار سراب با بیان اینکه مراقبت ازسلامتی مردم تکلیف شرعی و قانونی بوده و وظیفه مسئولان است خاطرنشان کرد: با پیشگیری، اطلاع رسانی، آگاهی و آموزش باید مردم را از آسیب‌های بیماری کرونا مصون نگه داریم.

یحیوی بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ادارات و اماکن عمومی تاکید کرد و از مردم خواست برای حفظ سلامتی خود از تردد‌های غیر ضرور در اماکن عمومی خودداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار