سرپرست تیم تکواندوی اسپریچو:

به خاطر پولادگر به اتمام لیگ رضایت دادم/ نحوه اعلام قهرمان بازیکنان ما را دلسرد کرد

خوانساری گفت: من راضی به اعلام تیم قهرمان نبودم و احساس می‌کنم با برنامه ریزی قبلی لیگ تکواندو به اتمام رسید.

//// به خاطر درخواست پولادگر به اتمام ليگ رضايت دادم/ نحوه اعلام قهرمان بازيکنان ما را دلسرد کرد

نادیا خوانساری سرپرست تیم تکواندوی اسپریچو در گفت و گو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در اعتراض به اینکه لیگ تکواندو به طور غیر منطقی با اعلام ۲ قهرمان مشترک پایان یافت عنوان کرد: به اعلام تیم‌های قهرمان اعتراض داشتیم و برگه صورت جلسه اتمام لیگ را من امضا نکردم و بعد از جلسات به درخواست پولادگر به اتمام مسابقات رضایت دادم، اما از این نتیجه راضی نیستم.

با اعلام قهرمان، انگیزه بخش خصوصی در سرمایه گذاری کم می‌شود

او ادامه داد: در واقع انگیزه سرمایه گذاری بخش خصوصی با این رویه گرفته خواهد شد و مطمئنا نسبت به صرف پول خود در لیگ دلسرد می‌شود. من شخصا نسبت به این نتیجه دلسرد شدم و راضی هم نبودم در سکوی مشترک قهرمانی با تیمی قرار بگیرم که محق قهرمانی نبود. اگر ویروس کرونا شیوع گسترده‌ای نداشت شاید در رده اول یا حتی سوم جا می‌گرفتیم، اما به هر حال بازی‌ها برگزار می‌شد، اینگونه در جایگاه دوم قرار نمی گرفتیم. تعداد ملی پوشان در اعلام تیم قهرمان دخیل بود که بازیکنان تیم ما ملی پوشان فتح البرز را از پیش رو برداشته بودند. میل و انگیزه‌ای که از بازیکنان از بین رفته  است قابل بخشش نیست.

تیم ما توانایی قهرمانی داشت

او در پاسخ به این سوال که مسئولان سازمان لیگ اعلام کرده اند تیم "اسپریچو" توانایی قهرمانی ندارد، عنوان کرد: ما بر این باور نبودیم و در دور رفت قبول داریم که از تیم قدرتمند فتح باختیم، اما در دور برگشت که ملاک قهرمانی تیم‌ها است برابر همین تیم متوقف شدیم که مطمئن بودیم اگر با  لوازم خانگی کن هم بازی می‌کردیم بازی را می‌بردیم. حتی تساوی برابر فتح هم با ناداوری صورت گرفت. انگیزه بالایی برای دور برگشت داشتیم و می‌توانستیم جلوی رقبای قدرتمندی بایستیم.

اعلام بازی‌های معوقه در بهمن ماه به ضرر تیم ما شد

خوانساری ادامه داد: تیم اسپریچو اولین باری است که در لیگ برتر تکواندوی بانوان حضور پیدا کرده است و در رده نوجوانان هم تیم داریم و رده دوم را با قوانین اصولی سازمان لیگ کسب کردیم. اما در رده سنی جوانان این آیین نامه دستخوش تغییراتی شد و طی ابلاغیه‌ای به ما اعلام شد، هفته‌های چهارم تا ششم جام کوثر باید از تاریخ ۲۴ بهمن ماه برگزار شود. در تاریخ ۲۰ بهمن ماه برنامه مسابقات را به ما اعلام کردند تیم اسپریچو با  فرمانیه و لوازم خانگی کن بازی داشت. در تاریخ ۲۳ بهمن و یک روز قبل از برگزاری بازی‌ها برنامه بازی‌ها تغییر کرد و دیدار‌ها به صورت معوقه اعلام شد. در صورتیکه همان روز نامه اعتراضی زدیم و به فدراسیون اعلام کردیم و با آیین نامه مغایرت دارد و باید ۱۵ روز قبل از بازی به ما اعلام می‌شد اما چند ماهی است که اعتراضمان بی جواب مانده است. ما با ۱۳ امتیاز و ۲ بازی بیشتر نسبت به بقیه تیم‌ها در صدر جدول رده بندی بودیم و متاسفانه هیچ ترتیب اثری داده نشد.

سرمربی تيم ملی در صورت تشکيل اردو بايد زودتر درخواست خود را بدهد

او گفت: دیدار تیم‌های فتح و لوازم کن به درخواست سرمربی تیم ملی معوقه شده است. سرمربی تیم ملی باید به آیین نامه مسلط باشد و ۱۵ روز قبل درخواست خود را برای لغو بازی‌ها و تشکیل اردوی تیم ملی اعلام کنند. در شرایط اضطراری هیچ بند و قانونی در آیین نامه نیست و نمی‌توانیم به هیچ ماده‌ای در این زمینه‌ها استناد کنیم.

پشت اعلام قهرمان برنامه ریزی از پیش تعیین شده نهفته است

خوانساری افزود: احساس می‌کنم اعلام قهرمان تصمیمی بود که از پیش گرفته شده بود و با برنامه ریزی  شکل گرفت. واقعا مفهومی ندارد ۲ تیم قهرمان شوند و همه تیم‌ها هم با این قضیه موافقت کنند، چون در نهایت تیم ما از این اتفاق متضرر شد. اعتراض هم زمانی مفهوم  دارد که به جایی برسد. اعتراض قبلی ما همچنان سر باز مانده است و جواب قانع کننده‌ای هم دریافت نکردم.


بيشتر بخوانيد: تمجید: قهرمانی مشترک در لیگ تکواندو برای اولین بار رخ داد


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار