تمجید: قهرمانی مشترک در لیگ تکواندو برای اولین بار رخ داد

رئیس سازمان لیگ تکواندو در مورد اعلام تیم‌های قهرمان لیگ کوثر و جام خلیج فارس توضیحاتی را مطرح کرد.

محسن تمجید رئیس سازمان لیگ تکواندو در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد برگزاری جلسه هم اندیشی فدراسیون با باشگاه‌ها برای تعیین تکلیف  "جام خلیج فارس"  و " جام کوثر" عنوان کرد: ما قصد داشتیم با توجه به اهمیت بالای تکواندو و اینکه این رشته ورزشی المپیکی محسوب می‌شود، مسابقات لیگ را برگزار کنیم، اما متاسفانه شیوع ویروس کرونا  تا یک تصمیم فوری با حضور نماینده تام الاختیار باشگاه‌ها  بگیریم.  

تمجيد: براي اولين بار قهرمان مشترک در ليگ تکواندو داشتيم/ تيم اسپريچو نمي توانست به عنوان قهرماني برسد

بازی‌های معوقه لوازم خانگی کن از شهرداری ورامین بیشتر بود

تمجید در مورد اینکه چرا تیم شهرداری ورامین که با ۳۵ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ تکواندوی آقایان قرار داشت به تنهایی قهرمان معرفی نشد، اظهار کرد: تیم‌های شهرداری ورامین و لوازم خانگی کن یک بازی رو در رو با یکدیگر داشتند و با توجه به اینکه رده‌های اول و دوم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده اند، نتیجه این بازی غیر قابل پیشبینی بود و کما اینکه تیم لوازم خانگی کن نسبت به شهرداری ورامین یک بازی معوقه بیشتر داشت و تصمیم گرفتیم با رایزنی با نمایندگان باشگاه‌ها هر ۲ تیم را به عنوان تیم قهرمان معرفی کنیم.  


بیشتر بخوانید: پرونده لیگ‌های تکواندو بسته شد/ معرفی سکونشینان جام خلیج فارس و کوثر


تیم اسپریچو شرایط قهرمانی در جام کوثر را نداشت

رئیس سازمان لیگ تکواندو درباره جام کوثر هم اظهار کرد: در بخش بانوان هم شرایط مانند لیگ آقایان بود و مسئولان  تیم اسپریچو در حالی که با پنج بازی و ۱۳ امتیاز در صدر جدول مسابقات بودند خود به بر این باور بودند که بازی‌های سختشان در جدول باقی مانده است و نمی‌توانند از پس تیم‌های مدعی بر بیاید بنابراین باز هم طی مشورت‌های انجام شده، تیم‌های فتح البرز و لوازم خانگی کن به صورت مشترک اول شدند.  

تمجيد: براي اولين بار قهرمان مشترک در ليگ تکواندو داشتيم/ تيم اسپريچو نمي توانست به عنوان قهرماني برسد

برای اولین بار قهرمان لیگ تکواندو به صورت مشترک معرفی شد

او ادامه داد: اولین باری بود که قهرمان لیگ تکواندو در بخش بانوان و آقایان به صورت مشترک اعلام شده است و مطمئنا هر تیمی از دیدگاه خود نقطه نظراتش را عنوان می‌کند و ما نمی‌توانیم به صورت ۱۰۰ درصدی رضایت همه را جلب کنیم و مطمئنا کم و کاستی‌هایی هم دیده می‌شود. اما باید توجه کنید که شرایط فعلی با توجه به ویروس کرونا بسیار خاص بود و مطمئنا چند سال بعد مشخص می‌شود که آیا تصمیم درستی اتخاذ کرده ایم یا خیر. اما در این زمان با هم اندیشی بهترین تصمیمی که در مورد سرنوشت لیگ می‌توانستیم بگیریم اعلام قهرمانان لیگ‌ها بود.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار