راه اندازی سامانه اینترنتی پزشکی قانونی در خراسان رضوی

سامانه پذیرش اینترنتی پزشکی قانونی خراسان رضوی از روز چهارشنبه به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی کویرگل خطمی سرپرست واحد انفورماتیک اداره کل پزشکی قانونی خراسان رضوی گفت: پذیرش برخط یا آنلاین شهروندان متقاضی دریافت خدمات پزشکی قانونی در چارچوب دولت الکترونیک با هدف جلوگیری از اتلاف وقت مردم و همچنین پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی همه‌گیر کرونا صورت می‌گیرد.

او افزود: پذیرش اولیه مراجعان درپایگاه اینترنتی و دفاتر پیشخوان دولت زیر نظر دفتر فناوری اطلاعات سازمان پزشکی قانونی انجام می‌شود.

سرپرست واحد انفورماتیک اداره کل پزشکی قانونی خراسان رضوی ادامه داد: در مرحله اول ثبت اطلاعات مراجعان در دفاتر یا در آدرس اینترنتی: razavi-lmo.ir قبل از ورود به پزشکی قانونی و از طریق گوشی تلفن همراه امکان پذیر می‌باشد.

گل خطمی بیان کرد: این اقدام در جهت تسریع فرآیند پذیرش مراجعان و جلوگیری از ازدحام در باجه‌های پذیرش پزشکی قانونی استان انجام شده و به صورت آزمایشی در مشهد مورد استفاده کاربران و مراجعان قرار گرفته است.

او تصریح کرد: مرحله دوم این پروژه اضافه‌شدن پرداخت الکترونیک به پرتال می‌باشد که فرآیند پذیرش و حذف فیش بانکی از پرونده و صرفه‌جویی کاغذ را به همراه خواهد داشت و به زودی عملیاتی خواهد شد.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.