بسته اخبار حوادث امروز ۲۱ خرداد ماه سال ۹۹؛

سارق اماکن خصوصی ساری دستگیر شد/ کشف ۱۵ فقره سرقت در تنکابن

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۲۱ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز چهارشنبه ۲۱ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در ساری به دام افتاد

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی فرح آباد این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی فردی را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بوده است به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ صفرپورگفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۷ فقره سرقت اماکن خصوصی در یک ماه گذشته اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۱۵ فقره سرقت در طرح ارتقای امنیت اجتماعی تنکابن

سرهنگ محمد صادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با مجرمان و پاکسازی نقاط آلوده در سطح پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با بکارگیری تمام توان و امکانات به مدت ۴ روز در سطج شهرستان تنکابن به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: این طرح که با هدف برخورد با سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و هنجارشکنان در سطح حوزه استحفاظی شهرستان تنکابن به مرحله اجرا درآمد، ۵ معتاد متجاهر، ۲ قاچاقچی کالا و ۱۰ سارق شناسایی و دستگیر شدند که متهمان به سرقت به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، از توقیف ۱۰۲ دستگاه خودرو و موتورسکلت متخلف و هنجار شکن را توقیف کردند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.