نخستین شرکت کسب و کار مجازی درکهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد

رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد گفت:نخستین شرکت کسب و کار مجازی در این استان با کسب مجوزهای لازم راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، شمس الدین هاشمی رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد گفت:این شرکت در محدوده خرید مجازی و ارسال به خانه‌ها فعال بوده و با طراحی یک نرم افزار، مشتریان می‌توانند بدون خروج از خانه اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند.

او بیان کرد: این شرکت تا پنج سال مجوز فعالیت دارد و دفتر آن در پارک علم و فناوری مستقر است.

هاشمی اظهار کرد: در حال حاضر فعالیت این شرکت برای صنف سوپر مارکت‌ها و فروشگاه‌ها است و صنوف دیگر نیز در آینده فعال خواهند شد.

او با بیان اینکه کسب و کار‌های اینترنتی بستری مناسب برای توسعه اقتصادی در هر شرایطی است، عنوان کرد: بسیاری از مشاغل فعال امروزی در آینده به صورت اینترنتی فعالیت می‌کنند و کسب و کار‌های سنتی به حالت اینترنتی در می‌آیند.

هاشمی افزود: درصد زیادی از مردم نیز در حال حاضر و با توجه به شیوع بیماری کرونا و حضور نیافتن در بازار، از تلفن‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی و اینترنت برای خرید آنلاین استفاده می‌کنند.

بعد از شیوع بیماری کرونا خرید مایحتاج مردم به صورت مجازی بیشتر شده است.

کسب و کار اینترنتی ترکیبی از مهارت، دانش و خلاقیت است که بتواند نیاز‌های قشری از افراد جامعه را بدون حضور واسطه‌ها برطرف کند.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.