اجرای پروژه GNAF گام مهمی در راستای اهداف دولت الکترونیک است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم، اجرای پروژه GNAF را گام مهمی در راستای ارائه سرویس‌های غیرحضوری به مردم و نیل به اهداف دولت الکترونیک دانست.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان نشست تخصصی کارگروه پروژه GNAF که با حضور کاوه دولتی مدیرکل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت ملی پست، ابوالفضل باقری منش مدیرکل پست استان قم و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، محمدرضا گروسی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بر ضرورت همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی همکار با پروژه GNAF تأکید کرد.

وی ضمن قدردانی از همکاری پست و سازمان‌های خدمات دهنده برای تشکیل پایگاه اطلاعات نشانی مکان محور، خاطرنشان کرد: انطباق کد‌های نوسازی شهرداری، اشتراکات آب، برق و گاز با کد‌های پستی، گام مهمی در راستای بهره برداری مردم از سرویس‌های غیرحضوری و نیل به اهداف دولت الکترونیک است.


بیشتر بخوانید


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم افزود: با توجه به پایلوت بودن استان قم امیدوارم به زودی شاهد بهره برداری از امکانات این سرویس در استان باشیم.

کاوه دولتی مدیرکل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت ملی پست نیز ضمن اشاره به اهمیت همکاری دستگاه‌های اجرایی گفت: برابر با آیین نامه و در بستر شبکه ملی اطلاعات (NIX) پس از عقد تفاهم نامه با کلیه دستگاه‌های دولتی، خدمات به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

وی با تشریح دقیق اهداف و برنامه‌های پروژه GNAF در کشور یادآوری کرد: سرویس‌های مبتنی بر آدرس در این پروژه از طریق روش‌های "کدپستی به آدرس" و "کدپستی به مختصات جغرافیائی" انجام می‌پذیرد.

ابوالفضل باقری منش مدیرکل پست استان قم نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته در قالب این پروژه ارائه کرد و خواستار همکاری هرچه بیشتر همه دستگاه‌های اجرایی ذیربط با این پروژه شد.

در ادامه سایر مدیران کل به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص چگونگی افزایش همکاری‌ها و پیشبرد اهداف این پروژه پرداختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار