محمدمهدی اسماعیلی از فعالیت بیش از ۵۰۰ خادم‌الشهدا در استان سمنان در راستای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدمهدی اسماعیلی معاون اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: بعد از اینکه به دلیل شیوع کرونا اردو‌های راهیان نور تعطیل شد، خادمان شهدای استان سمنان در سنگر خدمت به مردم در مقابله با کرونا وارد میدان شدند.

او با بیان اینکه ۲۸۵ خادم‌الشهدای مرد و ۲۲۴ خادم‌الشهدای زن در استان سمنان در قالب ۱۲ گروه جهادی به فعالیت مشغول هستند افزود: در این راستا، ۲۲ کارگاه تولید ماسک، دستکش و گان در این استان راه‌اندازی شد که ۷۶ هزار و ۵۰۰ ماسک، هفت هزار عدد دستکش و دو هزار و ۹۴۰ گان تولید شد.

اسماعیلی تصریح کرد: در راستای مقابله با ویروس کرونا، ۳۳ هزار و ۷۵۰ لیتر مواد ضدعفونی‌کننده تهیه و ۱۱ هزار و ۲۶۰ بسته معیشتی نیز در استان سمنان تهیه و توزیع شد.

معاون اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به تهیه و توزیع ۱۵ هزار و ۳۵۰ بسته بهداشتی در استان سمنان به همت خادم‌الشهدا عنوان کرد: ۲۱ هزار و ۵۰۰ بسته کمک مؤمنانه نیز در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به همت خادم الشهدا بسته‌بندی شد.

او با بیان اینکه در مدت شیوع کروناویروس، ۶ رأس گوسفند برای سلامتی مردم و امام عصر (عج) به همت خادم‌الشهدای استان قربانی و گوشت آن بین محرومان توزیع شد اظهار داشت: در راستای مقابله با کروناویروس، خادم‌الشهدای استان سمنان ۵۵۰ میلیون ریال جذب و هزینه کردند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.