مدیر کل استاندارد استان اردبیل:

واحد‌های تولیدی اردبیل در عملی شدن شعار سال گامی موثر بردارند

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: واحد‌های تولیدی استان اردبیل در عملی شدن شعار سال گامی موثر بردارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاشم علایی، مدیر کل استاندارد استان اردبیل در بازدید از خط تولید مجموعه سیمان اردبیل گفت: واحد‌های تولیدی به عنوان طلایه داران تولید ملی با تکیه بر کیفیت و استاندارد تولیدات خود می‌توانند در تحقق شعار "جهش تولید" گامی موثر بردارند.

او با بیان اینکه این کارخانه از ظرفیت تولیدی بسیار بالایی برخوردار است اظهار کرد: ارتقاء کیفیت ضامن ادامه تولید و در نهایت ضامن حضور موفق در بازار‌های داخلی و بین المللی است.

مدیر کل استاندارد در ادامه با اشاره به اجباری بودن استاندارد مصالح ساختمانی تصریح کرد: اداره کل استاندارد حمایت همه جانبه خود را از واحد‌های تولیدی استان اردبیل بخصوص مجموعه‌های صادرات محور انجام می‌دهد.

روحی، مدیر عامل کارخانه سیمان اردبیل نیز با اشاره به اینکه مجموعه سیمان اردبیل رعایت استاندارد‌های فنی در تولید و همچنین بهبود مستمر کیفیت محصولات و صادرات را سرلوحه کار خود قرار داده است تصریح کرد: امسال این واحد تولیدی به ظرفیت ۱۰۰ درصد تولیدات خود خواهد رسید.

او گفت: واحد تولیدی سیمان اردبیل با ظرفیت تولید سالانه سه هزار و ۳۰۰ تن سیمان با افزایش کیفیت محصولات تولیدی و توجه ویژه به استاندارد‌های ملی و بین المللی، صادرات به کشور‌های گرجستان و قزاقستان را در برنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار