بهره‌مندی بیش از ۹۷۰۰ کودک لرستانی از کمک‌های حامیان

معاون کمیته امداد لرستان با اشاره به افزایش ۳۴ درصدی مشارکت حامیان، گفت: ۹ هزار و ۷۹۶ کودک از کمک‌های مستقیم حامیان بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مجید طائف معاون کمیته امداد لرستان اظهار داشت: ۹ هزار و ۷۹۶ کودک هم‌اکنون از کمک‌های مستقیم حامیان بهره‌مند هستند که از این تعداد ۵ هزار و ۷۸۹ کودک ایتام و ۴ هزار و ۷ کودک طرح محسنین با موضوع سرپرست از کار افتاده است.

او از مشارکت ۲۵ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومانی حامیان اکرام و خانواده محسنین خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۸ تا پایان سال، ۲۹ هزار و ۳۵۱ حامی به‌صورت ماهانه کمک‌های نقدی خود را به حساب ایتام مورد حمایت واریز کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد لرستان با بیان این‌که این طرح زمینه مشارکت مستقیم خیران در توانمندسازی خانواده‌ها را فراهم می‌کند، اضافه کرد: خیران نیکوکار برای کودکان ایتام ۱۶ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان و برای کودکان محسنین ۸ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان واریز کردند.

طائف به نحوه مشارکت خیران حقیقی و حقوقی در طرح اکرام و محسنین اشاره کرد و افزود: متقاضیان این طرح با مراجعه به کمیته امداد محل سکونت یا درگاه الکترونیکی این نهاد با انتخاب و تکمیل برگه‌های مربوطه می‌توانند حمایت از یک یا چند کودک را بپذیرند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.