رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد;

استفاده از ظرفیت روابط عمومی برای پوشش فعالیت‌های ستاد اقامه نماز

کریمیان گفت: به منظور درج فعالیت‌های ستاد اقامه نماز در دانشگاه، از توان و ظرفیت روابط عمومی برای پوشش برنامه‌ها استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جلسه ستاد اقامه نماز گفت: نماز در مکتب انسان ساز اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و دربالاترین درجه و مرتبه تعالیم دینی قراردارد.

او اظهار کرد: قطعاً در راستای درج فعالیت‌ها و برنامه‌های ستاد اقامه نماز در دانشگاه، از توان و ظرفیت روابط عمومی برای پوشش برنامه‌ها و فعالیت‌های این ستاد استفاده خواهد شد.

کریمیان بیان کرد: در آیات و روایت بسیار زیادی به اهمیت برپایی نماز اول وقت و به ویژه نمازجماعت تاکید شده وهمواره نیز این موضوع مورد توجه بوده است.

او خواستار ترویج فرهنگ نماز در سطح حوزه‌های مختلف دانشگاه شد وافزود: در حال حاضر با توجه به شیوع بیماری کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، نماز جماعت تحت تاثیر آن قرار گرفته، اما این دلیل باعث نمی‌شود از اهمیت این فریضه دینی و الهی کاسته شود.

در ادامه این جلسه نیز مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در رابطه با ستاد اقامه نماز در دانشگاه علوم پزشکی، به بیان مطالبی در راستای اهمیت نماز جماعت در واحد‌های مختلف دانشگاه و انجام تمهیدات لازم به ویژه اختصاص فضای فیزیکی مناسب برای اجرای فریضه دینی نماز جماعت و تجهیز نمازخانه‌های حوزه‌های مختلف دانشگاه اشاره نمود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.