نماز جمعه در ۲ شهر ایلام برگزار می‌شود

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان ایلام گفت: نماز جمعه بعد از گذشت بیش دو ماه وقفه امروز جمعه ۲۶ اردیبهشت ماه در ۲ شهر این استان برگزار می‌شود.

نماز جمعه در ۲ شهر ایلام برگزار می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛نصراله یگانه رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان ایلام گفت : امروز شهرستان‌های بدره و ملکشاهی مجوز برگزاری نماز جمعه را دریافت کرده اند.

او افزود: بنا به صلاح دید ستاد اقامه نماز و نظر مساعد وزارت بهداشت مجوز برگزاری نماز جمعه امروز در این ۲ شهرستان صادر شده است در حالی که پیش از این اسم دهلران نیز در میان اسامی شهر‌های برگزار کننده نماز جمعه به چشم می‌خورد که، اما در نهایت مجوز برگزاری این آیین عبادی سیاسی تنها برای ملکشاهی و بدره صادر شد.

یگانه یادآور شد: نمازگزاران باید تمام موازین بهداشتی پیشگیرانه فردی و اجتماعی و همچنین فاصله گذاری اجتماعی در محل برگزاری نماز را رعایت کنند.

او تاکید کرد: همچنین پیش و پس از اقامه نماز محل برگزاری نماز جمعه ضدعفونی و گندزدایی می‌شود و کارشناسان بهداشتی با استفاده از دستگاه تب سنجی و غربالگری پیش از ورود نمازگزاران آن‌ها را مورد سنجش سلامت قرار می‌دهند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.