حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت : نماز جمعه این هفته شهر ایلام و سایر شهرستان‌های استان برگزار نمی‌شود.

نماز جمعه این هفته شهر ایلام و سایر شهرستان‌های استان برگزار نمی‌شود

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جامعه گفت: این ویروس در حال حاضر موجب آلودگی در بیش از ۴۰ کشور آسیایی، آمریکایی و اروپایی شده که ضرورت نکات بهداشتی را دو چندان می‌کند.

او با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای حفظ سلامت هم استانی‌های ایلامی، تاکید کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و بنا بر اعلام شورای تامین استان مبنی بر جلوگیدی از تجمعات، نماز جمعه این هفته شهر ایلام و سایر شهرستان‌های استان برگزار نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با اشاره به تلاش دشمنان نظام و انقلاب در جهت کاهش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: خوشبختانه مردم استان ایلام با مشارکت خود در انتخابات علاوه بر حضور پرشکوه خود، مشت محکمی بر دهن استکبار جهانی وارد کردند.

او در پایان با اشاره به اقدامات دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در حفظ سلامت هم استانی‌های ایلامی، پرستاران و کادر درمانی را افسران خط مقدم سلامت جامعه دانست که تلاششان در حفظ سلامت مردم قابل تقدیر است.

انتهای پیام/غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.